Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg begynte med folat samtidig som prøving ble satt i gang
Ser at multivitaminene jeg tar fra før også inneholder noe folsyre, men det er vel ikke mulig å få i seg "for mye" folat?![]()
Eneste jeg har hørt er at det kan maskere mangel på B12-vitamin. Prøv å hold deg til 0,4 mg hvis du kanJeg begynte med folat samtidig som prøving ble satt i gang
Ser at multivitaminene jeg tar fra før også inneholder noe folsyre, men det er vel ikke mulig å få i seg "for mye" folat?![]()
JaaHver morgen
![]()
Ja tenker på forumet og vips husker jeg det![]()
jeg tok min da jeg var oppe å slapp ut pus kl 6 i dag tidligOg har alle husket i dag?
Har min stående midt på bordet hvor jeg spiser frokost, så bruker å huske det...![]()
glemte det i dag tidlig...Husk å ta pilla jenter!![]()
Hver morgen når jeg tar opp tlf og ser BV appen så kommer jeg på hun koslige dama som snakker om Folaten å da går jeg og tar den med en gangglemte det i dag tidlig...så da var jeg flink å tok den når jeg kom hjem fra bursdag
![]()
hahahaHver morgen når jeg tar opp tlf og ser BV appen så kommer jeg på hun koslige dama som snakker om Folaten å da går jeg og tar den med en gang![]()
Forum er gullhahahaså flott!
Å så koselig![]()