Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også..Har nesten glemt det ett par dager.Elsker denne tråden. Da var pilla slukt![]()
Det er 3 for 2 på Boots![]()
Jeg spiser disse
Men imorges brakk jeg meg, vanskelig med morgenkvalme og 4 kapsler som skal ned.. Men alt for lille spire!![]()
Vi ofrer oss for de vi er glad i! <3

hahaha helt enig!Gjett om! Hadde jeg kastet opp hadde jeg tatt 4 nye!![]()
Jeg spiser disse
Men imorges brakk jeg meg, vanskelig med morgenkvalme og 4 kapsler som skal ned.. Men alt for lille spire!![]()
Jeg tar de ved middagstider, blir kvalm om jeg tar dem på morgenen![]()
holdt på å le meg ihjel av venninna mi i går. Satt hos henne å sier mest til meg selv.. " Nå MÅ jeg huske å ta folaten min når jeg kommer hjem!"Jeg tar de ved middagstider, blir kvalm om jeg tar dem på morgenen![]()
holdt på å le meg ihjel av venninna mi i går. Satt hos henne å sier mest til meg selv.. " Nå MÅ jeg huske å ta folaten min når jeg kommer hjem!"
Da smeller det fra venninna mi " At du ikke tar dem sammen med p-pillene!"
Jeg så at hun innså hva hun sa i det de siste ordene unnslapp munnen hennes og vi knakk sammen i latter begge to!

holdt på å le meg ihjel av venninna mi i går. Satt hos henne å sier mest til meg selv.. " Nå MÅ jeg huske å ta folaten min når jeg kommer hjem!"
Da smeller det fra venninna mi " At du ikke tar dem sammen med p-pillene!"
Jeg så at hun innså hva hun sa i det de siste ordene unnslapp munnen hennes og vi knakk sammen i latter begge to!
Hahahahaha!!!![]()
HAHA![]()