FOLAT!!

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Har dere fått handla??
Tenkte vi kunne ha en liten påminnelses tråd :)
Dytte litt på den hver dag så vi husker å ta dem :)
 
Begynte når vi startet prøvinga. Skal nok klare å huske å ta det i 5 uker til :)
 
Har brukt folat siden desember i fjor!
 
Jeg er såpass forfengelig :)-P) att jeg tar b vitamin for å få sterkere negler og hår og i mine b vitaminer er det folat i ;-) så jeg har tatt det i mange år :p
 
Jeg er såpass forfengelig :)-P) att jeg tar b vitamin for å få sterkere negler og hår og i mine b vitaminer er det folat i ;-) så jeg har tatt det i mange år :p
Hvis ejeg får mer hår på hodet enn det jeg har nå så får jeg fnatt.. Håret mitt blir bare tykkere og tykkere med årene..
Holder på å bli gal. Brukte en time på å gre det i dag tidlig!
 
Hvis ejeg får mer hår på hodet enn det jeg har nå så får jeg fnatt.. Håret mitt blir bare tykkere og tykkere med årene..
Holder på å bli gal. Brukte en time på å gre det i dag tidlig!
Haha :p jeg har også tykt, men det er mer glans i og tåler mer slitasje :)
 
Jeg skal handle meg folat i dag! :) har allerede begynt med jerntilskudd og d-vitaminer:) et snart mørketid her i nord så :p
 
Jeg har litt problemer med å huske om jeg tok den og når jeg gjorde det:oops:. Men prøver nå å få til en rutine der jeg tar den hver kveld etter tannpuss:)
 
Hadde heldigvis litt til overs fra forrige graviditet (som faktisk ikke var gått ut på dato). Så tok det samme dag som testen var positiv (siden det ikke var planlagt) ☺️
 
Back
Topp