FOLAT!!

HUSK Å TA PILLA JENTER :P

Æsj! Jeg glemte å ta den i går. Pleier å ta den ettermiddag/kveld, men i går glemte jeg det :oops:

Så da tok jeg de i dag tidlig også tar jeg "dagens" i kveld :p

Jeg glemte den i dag tidlig! Må huske å ta den når jeg kommer hjem

Jeg spiser disse :-)

Men imorges brakk jeg meg, vanskelig med morgenkvalme og 4 kapsler som skal ned.. Men alt for lille spire! :Heartred

Det er 3 for 2 på Boots :)

Jeg tar de ved middagstider, blir kvalm om jeg tar dem på morgenen ;)

Lurt! Men jeg føler liksom at jeg "må" ta dem om morgenen.. At jeg må ha det i kroppen med en gang! :-)

Jeg tar de ved middagstider, blir kvalm om jeg tar dem på morgenen ;)
holdt på å le meg ihjel av venninna mi i går. Satt hos henne å sier mest til meg selv.. " Nå MÅ jeg huske å ta folaten min når jeg kommer hjem!"
Da smeller det fra venninna mi " At du ikke tar dem sammen med p-pillene!"
Jeg så at hun innså hva hun sa i det de siste ordene unnslapp munnen hennes og vi knakk sammen i latter begge to!

holdt på å le meg ihjel av venninna mi i går. Satt hos henne å sier mest til meg selv.. " Nå MÅ jeg huske å ta folaten min når jeg kommer hjem!"
Jeg så at hun innså hva hun sa i det de siste ordene unnslapp munnen hennes og vi knakk sammen i latter begge to!

Hahahahaha!!!:laughing001

HAHA :cool::p

Back
Topp