hvorfor?? når kroppen din blir mettet vil alt overskudde bare forsvinne i urinen din.. Å for mye d-vitamin er ikke bra det heller...Kan jo ta en en gang i blande for å spise opp boksen og få ett lite energi boost..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvorfor?? når kroppen din blir mettet vil alt overskudde bare forsvinne i urinen din.. Å for mye d-vitamin er ikke bra det heller...Kan jo ta en en gang i blande for å spise opp boksen og få ett lite energi boost..
Kan jo ta en en gang i blande for å spise opp boksen og få ett lite energi boost..
Aha var hos ei dame som driver med soneterapi og hun mente jeg mangla d vitamin.. Men blir jo litt smør på flesk å ta dobbel dose.. For dropper å ta tran nå som det er tran tabletter der.. Kan dette tilskudde være med på å hjelpe fil at spiren sitter fortere?hvorfor?? når kroppen din blir mettet vil alt overskudde bare forsvinne i urinen din.. Å for mye d-vitamin er ikke bra det heller...
folat er for å hjelpe kroppen å forhindre ryggmargsbrokk.. Resten av vitaminene er for diverse andre ting..Aha var hos ei dame som driver med soneterapi og hun mente jeg mangla d vitamin.. Men blir jo litt smør på flesk å ta dobbel dose.. For dropper å ta tran nå som det er tran tabletter der.. Kan dette tilskudde være med på å hjelpe fil at spiren sitter fortere?
fordi dette er noe som utvikler seg i 1 trimester og jo før du begynner jo bedre er detMhm men hvorfor sies det at man kan begynne før man blir gravid da?
Ja men føles det er litt forgjeves liksom siden jeg ikke er gravid.. Men bedre være føre var![]()
DU vet du får folat i små piller? hvis du bare skal ta tran og folat som du snakket om i går kan sikkert det gjøre tinge enklere.Bare å kjøre på!men fryktelig store tabletter da.. Får gå
![]()
det kan nok være løsningen din jaVar kanskje at jeg til to tabletter i slengen med vann som gjorde at jeg syns det var ekkelt å svelge dem.. Så får ta en og en i morgen![]()
nettopp! ikke så viktig hvordanViktigste er at dem blir tatt![]()
Derfor du kjøper bare den forlat boksenMen 239kr for en pakke som holder i en mnd.. Blir fort noen tusen det her![]()