FOLAT!!

Kan jo ta en en gang i blande for å spise opp boksen og få ett lite energi boost..
hvorfor?? når kroppen din blir mettet vil alt overskudde bare forsvinne i urinen din.. Å for mye d-vitamin er ikke bra det heller...

hvorfor?? når kroppen din blir mettet vil alt overskudde bare forsvinne i urinen din.. Å for mye d-vitamin er ikke bra det heller...
Aha var hos ei dame som driver med soneterapi og hun mente jeg mangla d vitamin.. Men blir jo litt smør på flesk å ta dobbel dose.. For dropper å ta tran nå som det er tran tabletter der.. Kan dette tilskudde være med på å hjelpe fil at spiren sitter fortere?

Aha var hos ei dame som driver med soneterapi og hun mente jeg mangla d vitamin.. Men blir jo litt smør på flesk å ta dobbel dose.. For dropper å ta tran nå som det er tran tabletter der.. Kan dette tilskudde være med på å hjelpe fil at spiren sitter fortere?
folat er for å hjelpe kroppen å forhindre ryggmargsbrokk.. Resten av vitaminene er for diverse andre ting..

Jeg har ei venninne som er ernæringsfysiolog å hun mente på at man strengt talt ikke trenger annet enn Folat og tran. alt annet f.eks. jern trenger man bare hvis man har mangel på det :)

Ja men føles det er litt forgjeves liksom siden jeg ikke er gravid.. Men bedre være føre var ;)

Jeg har tatt i nesten ett år nå. Man skal jo helst ha tatt i tre måneder før man blir gravid uansett, så det er helt riktig av deg å ta forlat så lenge dere prøver:) Krysser fingrene for at du er gravid da!

Var kanskje at jeg til to tabletter i slengen med vann som gjorde at jeg syns det var ekkelt å svelge dem.. Så får ta en og en i morgen ;)

Back
Topp