Felles skravletråd slankekrigen høsten 2015!

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Chamonix, 15 Aug 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Chamonix Supermamma *MIA*

Nei da får dere vel ikke levert inn tallene deres da? Veit ikke helt hva som skjer da, men håper inderlig dere gjør det :p Eventuelt så kan dere jo bytte på litt da, en tar denne uka hvertfall, så kanskje en annen neste

2. Chamonix Supermamma *MIA*

Har forresten sendt melding til 3 forskjellige moderatorer nå angående å feste de veietrådene ;)

3. lillerypa Forumet er livet

Veldig lite aktivitet i skravletråden vår, jeg og ei anna som har "diskutert" lagleder, og ingen av oss kan imorgen... Så er jo synd om hele laget ryker pga det

4. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Eventuelt høre med de andre lagene om de kan hjelpe til? :)

5. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Eg kan gjøre det for dere :) hvilket lag er det? :)

• Liker Liker x 1
  6. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Tusen takk :) Laget er HotMamas

• Liker Liker x 1
  7. Chamonix Supermamma *MIA*

Så bra, da ordna det seg :D

8. lillerypa Forumet er livet

Åååh, en reddende engel! Tusen takk :D

• Liker Liker x 1
  9. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Bare hyggelig. Spiller ingen rolle om eg tar for et eller to lag når eg først er i gang :D

• Liker Liker x 2
  10. millemari Elsker forumet ♡ Maibarna ♡

Her var det liten aktivitet. Er alle opptatt med å trene eller? :p

11. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Hadde da bare vært så vel :p hehehe. Denne veko sku eg vært flinkare. :)

12. Chamonix Supermamma *MIA*

Haff, tror nok ikke dette blir min uke nei for å si det slik :wtf:

13. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Ikke min heller! :( Var så klar for å ta meg sammen etter forrige uke da jeg var forkjølet, men så har babyen vært et mareritt å legge på dagtid, så har vært ganske sliten.

14. Chamonix Supermamma *MIA*

Ja da blir det meste ganske vanskelig :confused:

15. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Hei, vi har ingen lagleder. Men hvilke tall er det som skal leveres inn? Kun vekt til hele laget?

16. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Forje ukes totalvekt
    Denne ukas totalvekt.
    Lagets prosent nedgang
    Deltaker som har gått minst ned
    Deltaker som har gått mest ned.

Og evt om noen ikke har levert

• Liker Liker x 1
  17. BabyLykke2014&2017 Elsker forumet Julibarna2014

Jeg skulle kjøpe meg ny bh igår og ble positivt overrasket :p har gått med en som har vært 85 rundt, måtte ned i 75 :D hihi

• Liker Liker x 3
  18. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Så gøy!
    Jeg har merket at jeg nå må feste bh'en på de midterste hempene istedenfor de ytterste. :) Det er motiverende å se resultater selv om de er små. ;)

• Liker Liker x 1
  19. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Nå quoter jeg bare tilfeldig. ;)

Har bare et par spørsmål: Du teller kalorier, sant? Hvor mange kalorier holder du deg til per dag?

20. Beckymams Just keep swimming Marsmellows-15 Februarlykke 2015

Hei! Ja, jeg bruker MyFitnessPal. Skal ha 1200 kalorier per dag, og så legger jeg på 500 ekstra siden jeg ammer.

Har kobla MFP med endomondo, så når jeg trener vil de kaloriene trekkes ifra på MFP og jeg kan innta flere kalorier. (Greit mtp at jeg er gal etter sjokolade :eek: )

• Liker Liker x 1

Del denne siden