Felles skravletråd slankekrigen høsten 2015!

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Chamonix, 15 Aug 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Chamonix Supermamma *MIA*

Kjør i vei!
    Oppfordrer alle til å holde skravlingen innenfor skravletrådene, så slipper vi så mange tråder som flyter ned :)
    Lykke til alle sammen!

• Liker Liker x 1
  2. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Jeg er KLAR! :D

3. Hope90 Pergo baby?? VIP

Mega klar :D

4. Chamonix Supermamma *MIA*

Satser på å bli klar til mandag :p

5. Mari=) Glad i forumet

Har levd livet noen uker nå, men på mandag er det stopp :) gleder meg til å komme skikkelig igang;)

6. KineLee Forumet er livet Julibarna2014

Jeg også kjenner jeg gleder meg. Ikke minst for å kjøre en detox av kroppen. Stappa i meg så mye tull at jeg føler jeg oser gift :O

7. Mari=) Glad i forumet

Kanskje jeg skal prøve det også :) har du gjort det før? Har det noe virkning? :)

8. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Fikk pressa meg inn i siste liten i krigen. Kjekt å sjå mangen "gamle" nick igjen :D og glede meg til å bli kjent med nye :D

Skal bli utrolig godt å komme seg i gang igjen no. :)

• Liker Liker x 4
  9. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Så kjekt at du ble med :D

• Liker Liker x 1
  10. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Ja, da skal bli godt å komme i gang igjen no :)

11. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Samme her. Datt heilt ut i sommer :(

12. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Off, ja etter jul har vært et hardt halvt år. Klarte å pådra meg kyssesjuken på et eller anna vis. Så har ikke fått trent og bare spist drit. :( deprimerande.

13. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Men NÅ skal det bli bra ;)

14. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Jepp. Har fått meg tredemølle i hus og komt godt i gang med den. E blitt ganske gode venner :D så gleder meg til utfordrings poeng :D

15. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Så flott :) Her må jeg tørke støv av ellipsemaskinen :p

16. Smørblomst1 Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ ❤Januarlykke 2022❤ Januarlykke 2020

Hehehe. Men det e godt å ha litt hjelpemiddler tilgjengelig :D

• Liker Liker x 1
  17. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Skal dere følge et spesielt kosthold?

18. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Jeg prøver for harde livet å følge Grete Roede, men jeg er alt for dårlig til å veie maten...

19. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Hvilken meny følger du? Tenker litt på den jeg også. Prøvde lavkarbo et par uker men det var ikke noe for meg. Ble helt dårlig av så mye egg og fett og var så mye begrensninger på hva som kunne spises.

20. lillerypa Forumet er livet

Jeg er så kresen i matveien at jeg ikke kan følge noe spesielt kosthold, men MÅ kutte ned på sukkeret! Er altfor glad i brus og andre søtsaker

Del denne siden