Felles skravletråd slankekrigen høsten 2015!

Hei! Ja, jeg bruker MyFitnessPal. Skal ha 1200 kalorier per dag, og så legger jeg på 500 ekstra siden jeg ammer.

Har kobla MFP med endomondo, så når jeg trener vil de kaloriene trekkes ifra på MFP og jeg kan innta flere kalorier. (Greit mtp at jeg er gal etter sjokolade :eek: )

Ok. :)
Jeg har også tatt i bruk my fitness pal, og den regnet ut at jeg skal ha 1450 kalorier per dag, men jeg går ofte litt over, men tenker det er greit siden jeg ammer. Måtte bare ha noe å sammenligne med. :p Men syns du det er lett å plotte inn kaloriene du inntar? Jeg skjønner ikke helt hvordan det skal gjøres nøyaktig, så det blir veldig omtrentlig her. :p
 
Ok. :)
Jeg har også tatt i bruk my fitness pal, og den regnet ut at jeg skal ha 1450 kalorier per dag, men jeg går ofte litt over, men tenker det er greit siden jeg ammer. Måtte bare ha noe å sammenligne med. :p Men syns du det er lett å plotte inn kaloriene du inntar? Jeg skjønner ikke helt hvordan det skal gjøres nøyaktig, så det blir veldig omtrentlig her. :p

Nå har jeg brukt den siden slutten av juni, men har gått masse over før jeg skjerpa meg.

Blir mye veiing, scanning av strekkoder, og regner ut kaloriinnholdet i saus og pizzadeig osv som jeg lager selv.

D er mye arbeid, men etter en stund vil d gå litt mer smidig.

Husk at MFP kle tar hensyn til at du ammer, så du skal rekne ca 500 kalorier ekstra så lenge du ammer.
 
Nå har jeg brukt den siden slutten av juni, men har gått masse over før jeg skjerpa meg.

Blir mye veiing, scanning av strekkoder, og regner ut kaloriinnholdet i saus og pizzadeig osv som jeg lager selv.

D er mye arbeid, men etter en stund vil d gå litt mer smidig.

Husk at MFP kle tar hensyn til at du ammer, så du skal rekne ca 500 kalorier ekstra så lenge du ammer.

Da tror jeg at jeg får for lite kalorier! Da burde jeg ha like oppunder 2000. Nå ligger jeg ca mellom 1600-1700. :/ Tok meg tre skiver med salami og majones igår for å nå 2000 :p
 
Da tror jeg at jeg får for lite kalorier! Da burde jeg ha like oppunder 2000. Nå ligger jeg ca mellom 1600-1700. :/ Tok meg tre skiver med salami og majones igår for å nå 2000 :p

Ja, man må legge på minst 500 når man fullammer. Jeg går likevel ned selv om jeg går 600-700 over også, bare ikke superfort. ;)
 
Ja, man må legge på minst 500 når man fullammer. Jeg går likevel ned selv om jeg går 600-700 over også, bare ikke superfort. ;)

Her kan jeg gå lite og ingenting ned før plutselig en uke at de bare renner av. Jeg ble bekymret da jeg gikk med 1,1 kg på én uke. Anbefalt vektnedgang for ammende er jo 1kg i måneden. :p
 
Så bra at dere tar ansvar! Har hatt problemer med å komme inn på BV de siste dagene, så har ikke vært her inne siden fredag.

Vi begynner jo å bli få igjen, på tide med alle mot alle snart?
 
Er vi bare 3 deltagere igjen? D kan vel ikke stemme? Flere som har tenkt å hive seg med på utfordringen?
 
Jeg er tidenes mest distre person for tiden :p har glemt hele Greien. Glemte til og med å veie meg :p kan jeg prøve meg på wildcard?
 
Back
Topp