Felles skravletråd slankekrigen høsten 2015!

Har dere dåp nå til søndag?

Me skal ha dåp på søndag ja - ingen ting er klart :p Eg er sjuk/dårleg så håpar formen blir bra nok til å bake 60 boller, 25 kanelknutar, 1 suksessterte, 2 gulrotkaker og 1 sjokoladekake :eek:
 
Me skal ha dåp på søndag ja - ingen ting er klart :p Eg er sjuk/dårleg så håpar formen blir bra nok til å bake 60 boller, 25 kanelknutar, 1 suksessterte, 2 gulrotkaker og 1 sjokoladekake :eek:

Oi! Har du ikke noen som kan hjelpe deg med bakinga?

God bedring og gratulerer med dagen!
 
Oi! Har du ikke noen som kan hjelpe deg med bakinga?

God bedring og gratulerer med dagen!

Jo da, men håpar eg kan gjera det sjølv :p Er ein liten perfeksjonist som elskar å bake OG synes mine kaker/boller smakar bedre enn mange andre sine :p :p Hahaha :p

Takk :)
 
Jo da, men håpar eg kan gjera det sjølv :p Er ein liten perfeksjonist som elskar å bake OG synes mine kaker/boller smakar bedre enn mange andre sine :p :p Hahaha :p

Takk :)

Hihihi! Vel, lykke til!! Håper virkelig at du blir raskt bra!
 
  • Liker
Reactions: EJ
Hvordan går det med alle? Jeg har jobbet hardt denne uken :D
Føler det går bra :) trener jo ikke, men syns det går veldig bra med maten :) veldig spent på fredagen!
 
Hmm har sendt melding om å feste vekttrådene, men har ikke skjedd noe :confused: Får prøve en annen moderator kanskje :)
 
Så sinnsykt flink som jeg har vært denne uka også har jeg ikke gått ned 1 gram engang :O :(
 
Så sinnsykt flink som jeg har vært denne uka også har jeg ikke gått ned 1 gram engang :O :(

Samma her, eller, ned skarve 100g. Er som om badevekta mobbar meg :(
 
Utfordringen blir muligens litt forsinket, da jeg ikke får til å legge ut... ImageUploadedByBV Forum1441471346.308938.jpg
 
Hva skjer dersom HotMamas ikke får ordnet ny lagleder innen imorgen??
 
Back
Topp