Nei da får dere vel ikke levert inn tallene deres da? Veit ikke helt hva som skjer da, men håper inderlig dere gjør detHva skjer dersom HotMamas ikke får ordnet ny lagleder innen imorgen??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei da får dere vel ikke levert inn tallene deres da? Veit ikke helt hva som skjer da, men håper inderlig dere gjør detHva skjer dersom HotMamas ikke får ordnet ny lagleder innen imorgen??
Nei da får dere vel ikke levert inn tallene deres da? Veit ikke helt hva som skjer da, men håper inderlig dere gjør detEventuelt så kan dere jo bytte på litt da, en tar denne uka hvertfall, så kanskje en annen neste
Nei da får dere vel ikke levert inn tallene deres da? Veit ikke helt hva som skjer da, men håper inderlig dere gjør detEventuelt så kan dere jo bytte på litt da, en tar denne uka hvertfall, så kanskje en annen neste
Veldig lite aktivitet i skravletråden vår, jeg og ei anna som har "diskutert" lagleder, og ingen av oss kan imorgen... Så er jo synd om hele laget ryker pga det
Veldig lite aktivitet i skravletråden vår, jeg og ei anna som har "diskutert" lagleder, og ingen av oss kan imorgen... Så er jo synd om hele laget ryker pga det
Tusen takkEg kan gjøre det for derehvilket lag er det?
![]()
Så bra, da ordna det segTusen takkLaget er HotMamas
Eg kan gjøre det for derehvilket lag er det?
![]()
Åååh, en reddende engel! Tusen takk![]()
Her var det liten aktivitet. Er alle opptatt med å trene eller?![]()
Haff, tror nok ikke dette blir min uke nei for å si det slikHer var det liten aktivitet. Er alle opptatt med å trene eller?![]()

Haff, tror nok ikke dette blir min uke nei for å si det slik![]()
Ja da blir det meste ganske vanskeligIkke min heller!Var så klar for å ta meg sammen etter forrige uke da jeg var forkjølet, men så har babyen vært et mareritt å legge på dagtid, så har vært ganske sliten.
Hei, vi har ingen lagleder. Men hvilke tall er det som skal leveres inn? Kun vekt til hele laget?
Jeg skulle kjøpe meg ny bh igår og ble positivt overraskethar gått med en som har vært 85 rundt, måtte ned i 75
hihi
Tusen takk!![]()
Nå quoter jeg bare tilfeldig.
Har bare et par spørsmål: Du teller kalorier, sant? Hvor mange kalorier holder du deg til per dag?