Felles skravletråd slankekrigen høsten 2015!

Hva skjer dersom HotMamas ikke får ordnet ny lagleder innen imorgen??
Nei da får dere vel ikke levert inn tallene deres da? Veit ikke helt hva som skjer da, men håper inderlig dere gjør det :p Eventuelt så kan dere jo bytte på litt da, en tar denne uka hvertfall, så kanskje en annen neste
 
Har forresten sendt melding til 3 forskjellige moderatorer nå angående å feste de veietrådene ;)
 
Nei da får dere vel ikke levert inn tallene deres da? Veit ikke helt hva som skjer da, men håper inderlig dere gjør det :p Eventuelt så kan dere jo bytte på litt da, en tar denne uka hvertfall, så kanskje en annen neste

Veldig lite aktivitet i skravletråden vår, jeg og ei anna som har "diskutert" lagleder, og ingen av oss kan imorgen... Så er jo synd om hele laget ryker pga det
 
Nei da får dere vel ikke levert inn tallene deres da? Veit ikke helt hva som skjer da, men håper inderlig dere gjør det :p Eventuelt så kan dere jo bytte på litt da, en tar denne uka hvertfall, så kanskje en annen neste
Veldig lite aktivitet i skravletråden vår, jeg og ei anna som har "diskutert" lagleder, og ingen av oss kan imorgen... Så er jo synd om hele laget ryker pga det

Eventuelt høre med de andre lagene om de kan hjelpe til? :)
 
Haff, tror nok ikke dette blir min uke nei for å si det slik :wtf:

Ikke min heller! :( Var så klar for å ta meg sammen etter forrige uke da jeg var forkjølet, men så har babyen vært et mareritt å legge på dagtid, så har vært ganske sliten.
 
Ikke min heller! :( Var så klar for å ta meg sammen etter forrige uke da jeg var forkjølet, men så har babyen vært et mareritt å legge på dagtid, så har vært ganske sliten.
Ja da blir det meste ganske vanskelig :confused:
 
Hei, vi har ingen lagleder. Men hvilke tall er det som skal leveres inn? Kun vekt til hele laget?
 
Hei, vi har ingen lagleder. Men hvilke tall er det som skal leveres inn? Kun vekt til hele laget?

Forje ukes totalvekt
Denne ukas totalvekt.
Lagets prosent nedgang
Deltaker som har gått minst ned
Deltaker som har gått mest ned.

Og evt om noen ikke har levert
 
Jeg skulle kjøpe meg ny bh igår og ble positivt overrasket :p har gått med en som har vært 85 rundt, måtte ned i 75 :D hihi

Så gøy!
Jeg har merket at jeg nå må feste bh'en på de midterste hempene istedenfor de ytterste. :) Det er motiverende å se resultater selv om de er små. ;)
 
Nå quoter jeg bare tilfeldig. ;)

Har bare et par spørsmål: Du teller kalorier, sant? Hvor mange kalorier holder du deg til per dag?

Hei! Ja, jeg bruker MyFitnessPal. Skal ha 1200 kalorier per dag, og så legger jeg på 500 ekstra siden jeg ammer.

Har kobla MFP med endomondo, så når jeg trener vil de kaloriene trekkes ifra på MFP og jeg kan innta flere kalorier. (Greit mtp at jeg er gal etter sjokolade :eek: )
 
Back
Topp