Felles skravletråd høsten 2018

Hvordan har første dag vært for dere? :)
Jeg var så trøtt igår (jobbet kveld lørdag og tidlig søndag), og var så fysen på noe! :p heldigvis hadde jeg noe snack'n Jacks liggende, så knasket litt på det før jeg rett og slett la meg tidlig :D
 
Er på faste jeg. Skal til tannlegen. Så her blir det hverken mat eller drikke neste timene. Må passe på å ikke overspise etterpå!
 
Vil bare minne om at mosjonspoengene regnes slik: fem poeng per tiende minutt slik at 45 minutter mosjon blir bare 20 poeng, altså det er kun hele ti minutter som gjelder.

Med trening blir det annerledes fordi fem minutter er fem poeng. En får poeng for hvert minutt her.

Er sånn det har vært gjort alle andre kriger i hvert fall :)

Ja, jeg suger i å forklare.
 
Vil bare minne om at mosjonspoengene regnes slik: fem poeng per tiende minutt slik at 45 minutter mosjon blir bare 20 poeng, altså det er kun hele ti minutter som gjelder.

Med trening blir det annerledes fordi fem minutter er fem poeng. En får poeng for hvert minutt her.

Er sånn det har vært gjort alle andre kriger i hvert fall :)

Ja, jeg suger i å forklare.

Der svarte du på det jeg lurte på idag men glemte å spørre om. Jeg tok en litt lengre runde på vei hjem for å komme på hele 10 minutter for sikkerhetsskyld, og ser nå at jeg valgte rett (både mtp helsa og poengsanking). :hilarious:

Syns du forklarte det fint. :)
 
Der svarte du på det jeg lurte på idag men glemte å spørre om. Jeg tok en litt lengre runde på vei hjem for å komme på hele 10 minutter for sikkerhetsskyld, og ser nå at jeg valgte rett (både mtp helsa og poengsanking). :hilarious:

Syns du forklarte det fint. :)

Det var lurt! :) Alltid lurt å safe.

Så bra, jeg slet litt med å finne ord, skjønner du. :p
 
Det var lurt! :) Alltid lurt å safe.

Så bra, jeg slet litt med å finne ord, skjønner du. :p

Har et passe sunt konkurranseinstinkt også så. :_rr

Hundene er storfornøyde. Kom inn fra kveldstur halv ti. Tenkte de skulle få mulighet til å ut og tisse en tur til for natta nå. Vel, eldstefrøkna gadd ikke å forlate stolen sin engang, og unghunden tissa kjapt før hun styrta inn og la seg. Herlig. :happy:
 
Vil bare minne om at mosjonspoengene regnes slik: fem poeng per tiende minutt slik at 45 minutter mosjon blir bare 20 poeng, altså det er kun hele ti minutter som gjelder.

Med trening blir det annerledes fordi fem minutter er fem poeng. En får poeng for hvert minutt her.

Er sånn det har vært gjort alle andre kriger i hvert fall :)

Ja, jeg suger i å forklare.

Bare for å presisere; man må trene i 5 min for å få 5 poeng, 4 min gir ingen poeng. Bare i tilfelle noen lurte litt, for det kommer som regel noen som tror at hvert minutt gir poeng :)
 
En av oss på Frøya bruker Ritz kjeks som kvalmestillende på togreise. Jeg mener det ikke kvalifiserer som godteri, da det strengt tatt ikke er for å kose seg.

Kan vi la det være innafor?
 
En av oss på Frøya bruker Ritz kjeks som kvalmestillende på togreise. Jeg mener det ikke kvalifiserer som godteri, da det strengt tatt ikke er for å kose seg.

Kan vi la det være innafor?

Det står i reglene at det er godteri. Det er jo ikke hva en bruker det til som definerer om det er lov eller ikke.
 
Enig. Jeg anser det som snop. :p Men litt trasig om det er et middel mot kvalme...
Anser det som snop jeg og. Inneholder så godt som like mye kalorier og fett som annen kjeks.
 
Så mange tråder ser jeg ikke har fått deltatt her :) er snart 37 år, er lærer. Har et barn på snart 16 år. Traff mannen i mitt liv for 3,5år siden. Vi er lykkelig og forlovet, men samtidig førte dette til masse kos. Så lagt på meg 11.5kg siden vi møttes. Så ganske desperat etter å komme tilbake til normalen, samtidig som jeg prøver å bli gravid. Med andre ord mye som skjer på en gang :) Veldig motivert!!! Tidligere veldig aktivt trente 5-6 dager i uka. Så skam klar for "å bli meg selv igjen "
 
Jeg spiste en gresk yoghurt med sjokolade, og regnet dette som godteri fordi noen mente det var det. Det er altså 2 % sjokolade. Derfor lurer jeg, Nutrilett og andre barer har også sjokolade? :p
 
Jeg spiste en gresk yoghurt med sjokolade, og regnet dette som godteri fordi noen mente det var det. Det er altså 2 % sjokolade. Derfor lurer jeg, Nutrilett og andre barer har også sjokolade? :p

Jeg regner alt med sjokolade, uansett hvor lite det er, som snop. Så jeg holder meg helt unna.
 
Husk når dere registrerer vekt og prosent så skal prosenten alltid ha 4 desimaler, altså 4 tall etter komma.
 
Jeg spiste en gresk yoghurt med sjokolade, og regnet dette som godteri fordi noen mente det var det. Det er altså 2 % sjokolade. Derfor lurer jeg, Nutrilett og andre barer har også sjokolade? :p
Jaja, da får jeg holde meg langt unna müsli her hjemme, er jo noen sjokoladebiter i den :hilarious:
 
Har du prøvd den med jordbær i? Den liker jeg godt :)
Nei, den skal jeg sjekke ut :D jeg er så lei av de standard typene, med frukt osv. Men samtidig er müsli så enkelt å hive i seg litt av på morgenen, når jeg egentlig ikke er klar for mat:happy:
 
Back
Topp