Felles skravletråd høsten 2018

Kan gjerne si 21 Det blir jo lettere for de fleste. Så lenge det er greit for deg.
 
ikke noe problem men da sier vi klokka 21.00 da har dere med barn ivertfall valgmuligheter :) da forandrer jeg på regelen siden :)
 
Pusser opp kjøkken og er på uke 2 av trolig totalt 3 uker, og det blir så utrolig mange usunne valg [emoji85][emoji51][emoji20]
 
hmmm det er faktisk siste fristen er klokka 21.00 lagleder skal melde vektene inn til meg på fredagen det er klokka 19.00 deltakerne har fristen til å melde vekten inn til laget sitt og ikke siste frist for laglederen den var faktisk klokka 21 ser jeg på regelen
:)
 
Ang utfordringen! Er det ok at jeg fyller ut for hele uka på en gang? Når utfordringen er over liksom? Jeg har nemlig ikke mulighet til å redigere innlegg og dermed blir det jo så mange innlegg fra meg og det blir så rotete.
 
Ang utfordringen! Er det ok at jeg fyller ut for hele uka på en gang? Når utfordringen er over liksom? Jeg har nemlig ikke mulighet til å redigere innlegg og dermed blir det jo så mange innlegg fra meg og det blir så rotete.
Så lenge du gjør det før kl 19 på fredag så kan du gjøre det akkurat når du vil :) Noen oppdaterer daglig og noen skriver det helt på slutten av utfordringsuka.
 
Ang utfordringen! Er det ok at jeg fyller ut for hele uka på en gang? Når utfordringen er over liksom? Jeg har nemlig ikke mulighet til å redigere innlegg og dermed blir det jo så mange innlegg fra meg og det blir så rotete.
Det går fint. Men ta det opp med moderator så fikser de så du kan redigere.
 
Noen her som går mye på jobb? Hvordan regner dere det tidsmessig i forhold til mosjon? Jeg skal i praksis på sykehus fra i morgen og regner med å gå mye i løpet av dagen :)
 
Noen her som går mye på jobb? Hvordan regner dere det tidsmessig i forhold til mosjon? Jeg skal i praksis på sykehus fra i morgen og regner med å gå mye i løpet av dagen :)
Jobb telles ikke som mosjon :)
 
Noen her som går mye på jobb? Hvordan regner dere det tidsmessig i forhold til mosjon? Jeg skal i praksis på sykehus fra i morgen og regner med å gå mye i løpet av dagen :)
Vi får regne all gåingen på jobb som bonus for oss selv :hilarious: (jeg jobber i helsevesenet selv og noen lister går man veldig mye)
 
Vi får regne all gåingen på jobb som bonus for oss selv :hilarious: (jeg jobber i helsevesenet selv og noen lister går man veldig mye)
God innstilling! Jeg og tenker det får bare være bonus. Hører de som sitter på kontor var typ 2-3000 dagen, så tenk på luksusen av å ha masse mer "gratis"!
 
God innstilling! Jeg og tenker det får bare være bonus. Hører de som sitter på kontor var typ 2-3000 dagen, så tenk på luksusen av å ha masse mer "gratis"!
Jeg sitter på kontor og det er nok ikke mer nei.

Merker ekstremt forskjell fra da jeg hadde permisjon og gikk trilletur hver dag....
 
Vi får regne all gåingen på jobb som bonus for oss selv :hilarious: (jeg jobber i helsevesenet selv og noen lister går man veldig mye)
Veldig fornøyd med den bonusen ja [emoji16] pluss at jeg blir nødt til å sykle noen kilometer til og fra togstasjonen også, og det teller i alle fall med poeng og det hele [emoji6][emoji4]
 
Er... Så... Godtesyk.... :arghh:

Hadde dødd hvis ikke det var for Pepsi Max :p

Der da?

Bra du har noe å trøste deg med. :p
Godtesyk her og. Og hadde lyst til å trøstespise pga forkjølelsen og fordi jeg er så sliten. Ungene fikk seg en is og jeg tenkte automatisk at jeg kan jo ta en selv og. :p Uff, har ikke vært enkelt, men alt går. :p
 
Bra du har noe å trøste deg med. :p
Godtesyk her og. Og hadde lyst til å trøstespise pga forkjølelsen og fordi jeg er så sliten. Ungene fikk seg en is og jeg tenkte automatisk at jeg kan jo ta en selv og. :p Uff, har ikke vært enkelt, men alt går. :p

For min del vet jeg at suget går over når det har gått noen dager så trøster meg med det ;)
Første dag på rehab er alltid den verste :p
 
For min del vet jeg at suget går over når det har gått noen dager så trøster meg med det ;)
Første dag på rehab er alltid den verste :p

Ja, det gjør det jo. :)
For meg er enten første uka helt grusom eller så går det helt fint, men andre eller tredje uka sier det klikk og jeg får skikkelige abstinenser. :p Tror at det er førstnevnte i denne runden. Så må bare bite tennene sammen.
 
Back
Topp