Wow!! Babyshower?
Ja jeg ble veldig overrasketAhhh, så kjekt!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow!! Babyshower?
Ja jeg ble veldig overrasketAhhh, så kjekt!!![]()
Så braJa jeg ble veldig overrasket![]()
Hehe ja jeg trudde vi skulle på middag til svigers og var virkelig ikke motivertSå brahihi. Er jo litt det som er meningen
jeg ble i allefall veeeldig overrasketci mitt
![]()
Aww, så koseligHehe ja jeg trudde vi skulle på middag til svigers og var virkelig ikke motivert![]()
HeheheHehe ja jeg trudde vi skulle på middag til svigers og var virkelig ikke motivert![]()
Skjønner du er fortvilet , er det store sprik mellom legene ang vekstestimeringen da?Er så lei megfor to uker siden ble jeg fortalt at jeg ville bli satt igang imorgen, men nå blir det ikke noe av likevel.. Misforstå meg rett, det er flott at lillemor fortsatt har det bra i magen, men jeg klarer ikke å stole på vekstestimeringene. Jeg har vært inne 8 ganger og hatt forskjellig lege HVER gang og derfor fått vidt forskjellig resultat. Symfysemålet har stått stille i 3 uker, og nå vil jeg bare få hun ut så jeg ser at hun har det bra
går å bekymrer meg så fort det blir stille i magen..
Aww, så koselig![]()
Helt klart ! Så skulle vi planlegge selskap ogsåHehehebabyshower er myyye bedre enn middag med svigers ja
![]()
Hvordan selskap?Helt klart ! Så skulle vi planlegge selskap også![]()
15 års bursdagHvordan selskap?
Så koselig, og så mye fint
Så utrolig fin overraskelse da.Hehe ja jeg trudde vi skulle på middag til svigers og var virkelig ikke motivert![]()
Så koselig, og så mye fint![]()
Ja var kjempe mye fint, og veldig morro når jeg ikke var særlig motivert til å dra hellerSå utrolig fin overraskelse da.
Ingen har noen gang gjort det med meg.
Litt misunnelig![]()
Ja var kjempe mye fint, og veldig morro når jeg ikke var særlig motivert til å dra heller![]()
God morgenGod morgon alle saman! Ny dag, nye muligheitereg er 5 minutt for tidlig ute til bussen, og føler eg har all verda med tid
![]()
God morgon alle saman! Ny dag, nye muligheitereg er 5 minutt for tidlig ute til bussen, og føler eg har all verda med tid
![]()
God morgenhøres ut som starten på en bra dag
Planen for dagen damer?
Her er planen og pakke bort det meste av str 50glad jeg hadde såpass som jeg hadde siden hun har brukt 50 nå i 5uker
Og ultralyd av hofter![]()
God morgen! Vi har vært på fyllinga med et lass, og jeg har tatt meg en dusj..God morgen
plan for dagen er å vake klær , så ta med boken ut og ligge i stolen og lese
Lykke til! Går nok fint!15 minutter til Ultralyd! Grugleder meg, er kvalm! Haha.
Veldig. Så kom sola, og den blei ennå bedreGod morgenhøres ut som starten på en bra dag
Planen for dagen damer?
Her er planen og pakke bort det meste av str 50glad jeg hadde såpass som jeg hadde siden hun har brukt 50 nå i 5uker
Og ultralyd av hofter![]()