Felles skravle 2015

Jeg har bestilt meg liftgardiner til kjøkkenet og gleder meg såååå til å få de slik at de fæle lamellene kan kastes!

Skjønner at man har blitt voksen når nye gardiner er en høydare :D
 
Jeg har bestilt meg liftgardiner til kjøkkenet og gleder meg såååå til å få de slik at de fæle lamellene kan kastes!

Skjønner at man har blitt voksen når nye gardiner er en høydare :D
Hehe.. gøy med mye gardiner da! Blir jo ofte et helt nytt inntrykk!
 
Jeg har bestilt meg liftgardiner til kjøkkenet og gleder meg såååå til å få de slik at de fæle lamellene kan kastes!

Skjønner at man har blitt voksen når nye gardiner er en høydare :D

Haha ler :D! Helt enig med deg forsovet, liftgardiner er finere enn lamell :D
 
Hehe.. gøy med mye gardiner da! Blir jo ofte et helt nytt inntrykk!
Haha ler :D! Helt enig med deg forsovet, liftgardiner er finere enn lamell :D

Per nå så er d stygge, hvite, teite lameller som henger opp fra mannens ungkarsdager, altså siden før jeg flytta inn i januar 08. Har tenkt på d lenge å bytte de ut, og NÅ SKJER D!!
 
Oh, vi vurderer også å totalrenovere kjøkkenet! :)

Ja d måtte gjøres her. Mannens bestefar som hadde rekkehuset før oss, så når mannen tok over var d ikke gjort noe som helst fra d var bygd på 60-tallet.

Når mannen tok over huset så oppdaterte han d litt, men vi har måttet totalrenovere når jeg flytta inn. Så alt blir tatt. Nå gjenstår loftet og noe småplukk på kjøkken pluss noen lister her og der :)
 
Ja d måtte gjøres her. Mannens bestefar som hadde rekkehuset før oss, så når mannen tok over var d ikke gjort noe som helst fra d var bygd på 60-tallet.

Når mannen tok over huset så oppdaterte han d litt, men vi har måttet totalrenovere når jeg flytta inn. Så alt blir tatt. Nå gjenstår loftet og noe småplukk på kjøkken pluss noen lister her og der :)
Så utrolig flinke dere er! Hva skal dere gjøre med loftet da? :)
 
Back
Topp