Felles skravle 2015

Tomme pupper, og skrikende baby..
Vi fant ut at U har ikke noe problem med å ta flasken..
 
Så utrolig flinke dere er! Hva skal dere gjøre med loftet da? :)

D skal bli tv-stue/gjesterom på ene siden, nytt soverom til oss på andre siden. Begge sidene har skråtak. Må settes inn takvinduer på begge sidene. I midten blir d bod og toalettrom :)

Stue og soverom må være ferdig til september, for da skal svigerinnen min bo hos oss i 2 måneder :)
 
Kunne godt tenke meg å designe mitt eget kjøkken, men ved tanke på at det vi har er fra 2009 blir det nok en stund til jeg kan gjøre det

Veldig fornøyd med vårt altså. Og veldig overrasket over vårt valg av fronter :p Vi valgte trefargede fronter, i tillegg har vi eik benkplate, og gulvet fortsetter oppover veggen på kjøkkensiden :p
 
D skal bli tv-stue/gjesterom på ene siden, nytt soverom til oss på andre siden. Begge sidene har skråtak. Må settes inn takvinduer på begge sidene. I midten blir d bod og toalettrom :)

Stue og soverom må være ferdig til september, for da skal svigerinnen min bo hos oss i 2 måneder :)
Så kjekt! Nå fikk jeg kjempe lyst til å pusse opp :p

Kjekt med svigerinne på besøk da. Men i 2 måneder? Skal de noe spesielt da eller? :)
 
Så kjekt! Nå fikk jeg kjempe lyst til å pusse opp :p

Kjekt med svigerinne på besøk da. Men i 2 måneder? Skal de noe spesielt da eller? :)

Hun studerer på høgskolen og skal ha to måneder praksis på et apotek. Vi håpa hun ville velge d der vi bor, for vi har ikke familie her. Hun fikk valgt d apoteket, så da kommer hun og bor hos oss :D

Jeg gleder meg skikkelig!
 
Hun studerer på høgskolen og skal ha to måneder praksis på et apotek. Vi håpa hun ville velge d der vi bor, for vi har ikke familie her. Hun fikk valgt d apoteket, så da kommer hun og bor hos oss :D

Jeg gleder meg skikkelig!
Så kjekt! Det er alltid koselig med besøk :D
 
Er så lei meg :( for to uker siden ble jeg fortalt at jeg ville bli satt igang imorgen, men nå blir det ikke noe av likevel.. Misforstå meg rett, det er flott at lillemor fortsatt har det bra i magen, men jeg klarer ikke å stole på vekstestimeringene. Jeg har vært inne 8 ganger og hatt forskjellig lege HVER gang og derfor fått vidt forskjellig resultat. Symfysemålet har stått stille i 3 uker, og nå vil jeg bare få hun ut så jeg ser at hun har det bra :( går å bekymrer meg så fort det blir stille i magen..
 
Back
Topp