Felles skravle 2015

God morgen jenter! Tenk at i dag er jeg 30 uker inn i svangerskapet.. 10 uker igjen! Det har gått helt vilt fort!
 
God morgen jenter! Tenk at i dag er jeg 30 uker inn i svangerskapet.. 10 uker igjen! Det har gått helt vilt fort!
Jeg var 40 uker igår! Synes den siste tiden har flydd avgårde!
 
Da er mini snart her <3
Bra du synes siste tiden har gått fort!:) for jeg synes det gikk salte! Var grusomt :p
Etter helga har det gått saaaaakte, men før det gikk det fort.. sikkert fordi jeg hele tiden tenkte at "rett etter påske - da kommer han"
 
Har du begynt å
Merke noe da?
I natt hadde jeg en skikkelig merkelig smerte i magen som holdt meg våken i tillegg til nedpress.. hentet et ekstra håndkle i tilfelle noe skulle skje.. men det ga seg etter en times tid og jeg sovnet..! Ellers bare de vanlige kynnerne, stikkinger, kvalme og litt løs i magen..!
 
Ja tenk på det.. Venter fortsatt på at det skal skje noe action hos syrran jeg... Gleder meg så til tantes prinsesse kommer!
Det skjønner jeg.. hun har jo ventet det lenge - siden hun selv var prematur har jeg skjønt.. er da ikke lenge igjen for henne heller.. hun har vel termin 9 dager etter meg eller no..
 
God morgen:) høres ut som starten på en bra dag:)

Planen for dagen damer?

Her er planen og pakke bort det meste av str 50:) glad jeg hadde såpass som jeg hadde siden hun har brukt 50 nå i 5uker:)

Og ultralyd av hofter:)
Hei på deg.
Hvordan gikk natten?

Ingen planer for dagen, masse lykke til på UL.
Krysser alt for at hun slipper pute
 
God morgen :) her er det oppussing i en leilighet i blokka vår og med boring i veggen høres det ut som om noen står inni soverommet og borrer tiltross for at det er fler oppganger bort :eek:
 
I natt hadde jeg en skikkelig merkelig smerte i magen som holdt meg våken i tillegg til nedpress.. hentet et ekstra håndkle i tilfelle noe skulle skje.. men det ga seg etter en times tid og jeg sovnet..! Ellers bare de vanlige kynnerne, stikkinger, kvalme og litt løs i magen..!

ÅÅh så spennende være så nærme :) håper det skjer noe snart :D
 
God morgen :) her er det oppussing i en leilighet i blokka vår og med boring i veggen høres det ut som om noen står inni soverommet og borrer tiltross for at det er fler oppganger bort :eek:
Off - høres ikke no okey ut! Oppussing i blokk må være slitsomt!
 
God morgen jenter! Tenk at i dag er jeg 30 uker inn i svangerskapet.. 10 uker igjen! Det har gått helt vilt fort!

Gleder meg såå til å bikke uke 30 :D 26 fullgåtte her i morgen.. Så snart :D grattis :D
 
Off - høres ikke no okey ut! Oppussing i blokk må være slitsomt!

Jepp, klokken er nå 10 da så de må få lov :eek: men kjedelig når jeg egentlig er avhengig av å sove mye på formiddagen men sånn er det bo i blokk :eek: vi er pp jakt etter enebolig, håper den dukker opp på finn snart for å si det sånn!! Vil flytte før fødsel :eek:
 
Back
Topp