Felles skravle 2015

De fikk noe uenigheter med kommunen om hvordan en Bekk på tomta skulle være :( de ville legge i rør og kommunen ville ha åpen Bekk... :( veldig kjedelig, vi hadde brukt
Så mye tid på å velge ut tilvalg, fliser, farger osv :eek: også ble det ikke noe av

Seriøst?! Stoppa alt opp pga d?! Høres veeeeldig useriøst ut :eek:
 
Seriøst?! Stoppa alt opp pga d?! Høres veeeeldig useriøst ut :eek:

Ja, de hadde fått byggetillatelse, derfor vi skrevunder kontrakt.. Men så var det en nabo som gikk til kommunen fordi han så de lå bekken i rør og det er tydeligvis ikke lov i Nittedal. Dette burde jo de som bygger visst, men kommunen hadde jo gitt byggetillatelse, og i de papirene sto det at bekken skulle legges i rør... Bare kaos!! Men vi fikk heldigvis trekke oss ut da :)
 
Takk for det! Må jo bare håpe! :) Kan jo i alle fall gjøre litt mens jeg venter, men begynner å bli lei av husarbeid osv :p

Ja, jeg er bare i uke 26 og driver allerede maler gangen og alle mulige ting for å få tiden til å gå, også angrer jeg sterkt etterpå pga kranglete bekken :p mon tro hva jeg skal gjøre på slutten!! Haha
 
Ja og passe irriterende når det virker som om de under tror det er oss hele tiden.. Slår på rørene stadig vekk..

Ja, vi var sikker på at det var han over oss vi, hørtes jo sånn ut, helt til vi så "nabovarsel" lappen og fant ut at det var helt på andre siden av blokka :eek: helt vilt hvor godt lyden høres!!! De pigger visst opp både fliser og betong pga varmekabler så kan kan ta sin tid :p
 
Back
Topp