Felles skravle 2015

Det skjønner jeg veldig veldig godt :D guud som jeg gleder meg til å komme der du er nå :D så Spennede!!!
Ja, veldig.. men enormt utålmodig nå de siste dagene/ukene! Gleder meg til han er trygt ute :)
 
Jepp, klokken er nå 10 da så de må få lov :eek: men kjedelig når jeg egentlig er avhengig av å sove mye på formiddagen men sånn er det bo i blokk :eek: vi er pp jakt etter enebolig, håper den dukker opp på finn snart for å si det sånn!! Vil flytte før fødsel :eek:
Oi! Spennende da! Vanskelig å finne riktig hus.. faktisk aldri leita eller bydd før jeg :p Sambo bodde i huset vårt når jeg flytta inn, og så kjøpte vi resten av huset (tomannsbolig) uten megler..!
 
Oi! Spennende da! Vanskelig å finne riktig hus.. faktisk aldri leita eller bydd før jeg :p Sambo bodde i huset vårt når jeg flytta inn, og så kjøpte vi resten av huset (tomannsbolig) uten megler..!

Åh hørtes deilig ut :p vi kjøpte denne leiligheten for 2 år siden og hadde egentlig kjøpt enebolig nå.. Byggeprosjekt som skulle bli ferdig i starten av juli og jeg har termin 19 juli! Men så ble det totalt byggestopp så vi måtte trekke oss helt ut :( så nå sitter vi her litt Småstressa og
Håper det dukker opp noe ..
 
Ja, veldig.. men enormt utålmodig nå de siste dagene/ukene! Gleder meg til han er trygt ute :)

Skjønner jeg veldig godt :) begynner vel bli tungt og vondt!! Noe slimpropp eller andre tegn på at det nærmer seg annet enn sterke Kynnere :D?
 
Åh hørtes deilig ut :p vi kjøpte denne leiligheten for 2 år siden og hadde egentlig kjøpt enebolig nå.. Byggeprosjekt som skulle bli ferdig i starten av juli og jeg har termin 19 juli! Men så ble det totalt byggestopp så vi måtte trekke oss helt ut :( så nå sitter vi her litt Småstressa og
Håper det dukker opp noe ..
Stemmer det! Det løste seg ikke? Så kjipt!! :-( Håper det dukker opp no bra!
 
Åh hørtes deilig ut :p vi kjøpte denne leiligheten for 2 år siden og hadde egentlig kjøpt enebolig nå.. Byggeprosjekt som skulle bli ferdig i starten av juli og jeg har termin 19 juli! Men så ble det totalt byggestopp så vi måtte trekke oss helt ut :( så nå sitter vi her litt Småstressa og
Håper det dukker opp noe ..

Åh nei! Hvorfor ble d byggestopp? Så utrolig dumt!!
 
Skjønner jeg veldig godt :) begynner vel bli tungt og vondt!! Noe slimpropp eller andre tegn på at det nærmer seg annet enn sterke Kynnere :D?
Ikke no slimpropp og ikke no blod.. føler meg egentlig ikke høygravid.. er i full fart og god form faltisk - mye bedre enn for en mnd siden! Og da blir jeg jo bare enda mer rastløs :p
 
God morgen :) her er det oppussing i en leilighet i blokka vår og med boring i veggen høres det ut som om noen står inni soverommet og borrer tiltross for at det er fler oppganger bort :eek:
Sånn er det hos oss og, flere ganger i måneden.. Supert å bo i høyblokk :/
 
Sprella var blitt en fin liten baby! :Heartred Sprelte, hoppa og sutta på tommelen
 

Vedlegg

  • 1975095_393572217482126_6255232981712919165_n.jpg
    1975095_393572217482126_6255232981712919165_n.jpg
    35,2 KB · Visninger: 7
Ikke no slimpropp og ikke no blod.. føler meg egentlig ikke høygravid.. er i full fart og god form faltisk - mye bedre enn for en mnd siden! Og da blir jeg jo bare enda mer rastløs :p

ÅÅh så godt høre du er i god form :) ja da skjønner jeg du kjeder deg enda mer og venter !! Krysser fingrene for deg at noe skjer snart :D
 
Åh nei! Hvorfor ble d byggestopp? Så utrolig dumt!!

De fikk noe uenigheter med kommunen om hvordan en Bekk på tomta skulle være :( de ville legge i rør og kommunen ville ha åpen Bekk... :( veldig kjedelig, vi hadde brukt
Så mye tid på å velge ut tilvalg, fliser, farger osv :eek: også ble det ikke noe av
 
ÅÅh så godt høre du er i god form :) ja da skjønner jeg du kjeder deg enda mer og venter !! Krysser fingrene for deg at noe skjer snart :D
Takk for det! Må jo bare håpe! :) Kan jo i alle fall gjøre litt mens jeg venter, men begynner å bli lei av husarbeid osv :p
 
Åh hørtes deilig ut :p vi kjøpte denne leiligheten for 2 år siden og hadde egentlig kjøpt enebolig nå.. Byggeprosjekt som skulle bli ferdig i starten av juli og jeg har termin 19 juli! Men så ble det totalt byggestopp så vi måtte trekke oss helt ut :( så nå sitter vi her litt Småstressa og
Håper det dukker opp noe ..
Ånei :( det er helt på tryne :(
 
God morgon alle saman! Ny dag, nye muligheiter:D eg er 5 minutt for tidlig ute til bussen, og føler eg har all verda med tid :D
D er jo så koselig da!
God morgen:) høres ut som starten på en bra dag:)

Planen for dagen damer?

Her er planen og pakke bort det meste av str 50:) glad jeg hadde såpass som jeg hadde siden hun har brukt 50 nå i 5uker:)

Og ultralyd av hofter:)
God morgen
plan for dagen er å vaske klær , så ta med boken ut og ligge i stolen og lese
God morgen :) ligger i senga foreløpig. Sovnet ikke før 7 så er ganske trøtt ! Ingen planer i dag
 
Back
Topp