Felles skravle 2015

Hehe. Mulig ikke ellers, men om det er den jeg tror så kan jeg klage på dekning. Nå har jeg onecall da, men jeg savner dekninga mi:p haha
Ellers har jeg lite erfaring;)

Dekninga er generelt svært god, men noen plasser har vi best dekning, andre plasser har Telenor best dekning ;)

Merk at vi har en kjempeutbygging for tida da ;)
 
Ja, ikke sant! Hun ene ble jeg kjent med for bare en måned eller to siden.. har felles kjente :) møter sikkert noen på barselgruppe :) uansett kjekt å ha noen å gå trilleturer med!

Er så koselig å bli kjent med nye mennesker:)
Barselgruppa kan jo hende jeg møter noen da. Er ikke så stor kommune her, men vil vel tro det er et par andre rundt samme tida. Håper det:)
 
Er så koselig å bli kjent med nye mennesker:)
Barselgruppa kan jo hende jeg møter noen da. Er ikke så stor kommune her, men vil vel tro det er et par andre rundt samme tida. Håper det:)
Det er det helt sikkert :) fler enn jeg trodde her iaf :)
 

Ja, jeg var 26 og førstegangs og hadde ingenting til felles med de andre.

Nå er jeg straks 32 og håper veldig på en barselgruppe jeg kan trille med og treffe litt oftere. Hvor vi har ting til felles og trives sammen :)
 
Dekninga er generelt svært god, men noen plasser har vi best dekning, andre plasser har Telenor best dekning ;)

Merk at vi har en kjempeutbygging for tida da ;)

Har allerede bytta abonnement jeg da for å få telenordekning. For den er ihvertfall best her i området;)
Skjønner ikke hva som skjedde med mobilnettet mitt heller. Det forsvant plutselig da tlf koblet over på netcom nettet, og nå får jeg det ikke til å funke i det hele tatt:/
 
Ja, jeg var 26 og førstegangs og hadde ingenting til felles med de andre.

Nå er jeg straks 32 og håper veldig på en barselgruppe jeg kan trille med og treffe litt oftere. Hvor vi har ting til felles og trives sammen :)
Ja det skjønner jeg :)
 
Idag skal vi i barselgruppe! Første gang. Gleder meg :)
Så koselig:) slikt har vi ikkje her, veldig dumt:( kunne ha prøvd og laga ei på eget initiativ, men kom aldri så langt. Hehe. Tida går fort:p
Men håper du blir fornøgd med gruppa di:D kos deg!
 
God dag :D da sitter jeg her venter på å komme inn til jordmor på rutinekontroll :) fryktelig spent på symfasemålet mitt som var skyhøyt sist..
 
God morgen jenter! Her har vi vært på fyllinga med et lass, og nå har sambo reist på jobb.. usikker på hva jeg skal finne på idag.. mulig det blir avslapping :) planer for dagen?

Så effektive dere har vært :D her er det svangerskapskontroll og ellers lite som skjer, rydde bort påskepynten isåfall, nå er jeg rimelig lei gult :p
 
Så effektive dere har vært :D her er det svangerskapskontroll og ellers lite som skjer, rydde bort påskepynten isåfall, nå er jeg rimelig lei gult :p
Hehe.. eneste gule her er blomster - null påskepynt! Greit å få det bort sikkert.. :) må være effektive for at sambo skal komme seg på jobb.. måtte være der når det åpna kl 8 :)
 
God dag :D da sitter jeg her venter på å komme inn til jordmor på rutinekontroll :) fryktelig spent på symfasemålet mitt som var skyhøyt sist..

Blir spennende å høre oppdatering etterpå:)
 
Hehe.. eneste gule her er blomster - null påskepynt! Greit å få det bort sikkert.. :) må være effektive for at sambo skal komme seg på jobb.. måtte være der når det åpna kl 8 :)

Ja, gult går ikke sånn veldig inn i stua sånn generelt AKKURATT :p
 
Back
Topp