Felles skravle 2015

Flinke dere er på morgenen da:)
Skal strikke og sy litt tenkte jeg. Har noe jeg må bli ferdig med på symaskinen;)
Å.. så gøy! Håper vi får se det du lager! Her ble lekegrinda ferdig og montert igår :-D en liten flekk jeg må ta idag, men ellers er det klart! Lurer på va jeg skal finne på idag..
 
Å.. så gøy! Håper vi får se det du lager! Her ble lekegrinda ferdig og montert igår :-D en liten flekk jeg må ta idag, men ellers er det klart! Lurer på va jeg skal finne på idag..

Skal bare lage noen innerputer og reparere trekk på noen andre puter, så ikke veldig spennende med den syinga:p hehe
Men det må gjøres;)

Så deilig med alt som er ferdig da:)
Slitsomt å male den? Hehe
Sy litt kanskje? :)
 
Skal bare lage noen innerputer og reparere trekk på noen andre puter, så ikke veldig spennende med den syinga:p hehe
Men det må gjøres;)

Så deilig med alt som er ferdig da:)
Slitsomt å male den? Hehe
Sy litt kanskje? :)
Ja, var ganske mye jobb.. skiftet ikke farge da, heldigvis! Så om det er noen helligdager går det greit liksom..

Tror ikke jeg orker å ta frem symaskina nå som det endelig er litt ryddig her.. får se.. kanskje jeg skal strikke noen barselgaver :)
 
Ja, var ganske mye jobb.. skiftet ikke farge da, heldigvis! Så om det er noen helligdager går det greit liksom..

Tror ikke jeg orker å ta frem symaskina nå som det endelig er litt ryddig her.. får se.. kanskje jeg skal strikke noen barselgaver :)

Kjekt sånn sett at de ikke syns så godt ja:) tar litt tid med disse sprinklene vil jeg tro.

Barselgaver kan være kjekt å ha. Kjenner dy flere som skal ha baby snart ? Du nevnte vel ei men:)
 
Nei, legen henviser i morgen :) Men mtp på når oul somregel er, så er det ikke lenge til :)
Er vel mellom 17 og 21 de sier? Min var 19+1:)

Ja.. er ei en uke etter meg og ei i juli.. begge skal ha jenter.. :)

Så gøy med flere i gjengen da:) her blir jeg alene, så håper jeg blir kjent med noen. Jeg møtte ei på svømminga som skal ha i september da, som bor i samme kommune og mennene våre er visst gamle kjente. Hehe
Verden er ikke stor
 
Er vel mellom 17 og 21 de sier? Min var 19+1:)



Så gøy med flere i gjengen da:) her blir jeg alene, så håper jeg blir kjent med noen. Jeg møtte ei på svømminga som skal ha i september da, som bor i samme kommune og mennene våre er visst gamle kjente. Hehe
Verden er ikke stor
Ja, ikke sant! Hun ene ble jeg kjent med for bare en måned eller to siden.. har felles kjente :) møter sikkert noen på barselgruppe :) uansett kjekt å ha noen å gå trilleturer med!
 
Er vel mellom 17 og 21 de sier? Min var 19+1:)



Så gøy med flere i gjengen da:) her blir jeg alene, så håper jeg blir kjent med noen. Jeg møtte ei på svømminga som skal ha i september da, som bor i samme kommune og mennene våre er visst gamle kjente. Hehe
Verden er ikke stor
Jeg traff mange fra snartmamma før jeg fødte, dt var veldig greit for jeg hadde ikke mange venner som var gravide.
 
Back
Topp