Felles skravle 2015

Sorry random innlegg, men trudde forrige uke at slimproppen gikk, men nå gikk den seriøst :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Sorry random innlegg, men trudde forrige uke at slimproppen gikk, men nå gikk den seriøst :)

Spennande! Håpar det blir noko action på deg no da ;)
 
Sorry random innlegg, men trudde forrige uke at slimproppen gikk, men nå gikk den seriøst :)
Den kan vel gå litt og litt også sier de som kan dette :) blir en spennende uke da! :)
 
Vi graver bare ned slik at vi får plass til isolasjon.. blir nok bare 220..

Kommer til å bestille pumpebil til betongen - alt for mye å ta for hånd - men avretningsmassen blander vi nok selv :)

Hvor stort areal er det da? :)
Vi har vel noen andre ting å gjøre før vi har råd til å gjøre noe nede her, men hadde vært gøy:)
 
De mener vi muliggjør d fordi vi ikke automatisk sperrer bruken når den går over en viss sum.

Men samtaler man tar i utlandet gjøres gjennom utenlandsk operatørs nettverk, vi får ikke trafikkdataen "live" men en god stund etter at bruken er gjort. D er derfor ikke mulig å ha en type sperre på tale/sms når man er i utlandet fordi den vil ikke klare å kutte på et satt beløp når man faktisk når d beløpet..

Forstår kundene dette da?
Det er jo vårt ansvar uansett da tenker jeg. syns mange blir mer og mer kravstore:eek:
 
D er ikke særlig produktivt å plassere skyld kun for skyldplassering. Ikke hjelper d kunden heller. Arbeidsmiljøet blir også dårlig.

Viktigere å lære av ting, sørge for at evt feil rettes opp i. Og gjerne gi kunden litt opplæring slik at kundens brukeropplevelse bedres.

Helt enig:) hadde heldigvis noen av dem og da:)
og jeg hadde en god tone med kundene. Nå hadde jo vi faste kunder da, så vi ble jo kjent med dem etterhvert og var på fornavn med de fleste:)
 
Hehe.. ja, blir bra når det blir ferdig! Gleder meg!! :-D Men forventer et år med oppussing før den tid..

Tar vel sin tid med slikt ja. Også med en liten baby og så tar det vel ikke kortere tid;)
 
Forstår kundene dette da?
Det er jo vårt ansvar uansett da tenker jeg. syns mange blir mer og mer kravstore:eek:

Er veldig enig i siste setningen din.

D forventes av kundene at de skal få massive puter sydd under armene.

Men igjen, jeg forstår at de prøver seg når d blir høye beløp.
 
Back
Topp