Felles skravle 2015

Aha.. her er det vindstille og lett skydekke.. deilig med litt finvær uansett.. ligger å tenker på hvordan jeg skal markere termindagen :p kanskje kafebesøk :p
Du må jo planlegge det :p
Er bare 4 dager til.
Foreslår cafeen på sykehuset mens du venter på at riene skal ta seg opp
 
Aha.. her er det vindstille og lett skydekke.. deilig med litt finvær uansett.. ligger å tenker på hvordan jeg skal markere termindagen :p kanskje kafebesøk :p

Da har du jo noen å kjøre deg ihvertfall;) hehe
For det har ikke skjedd noe mer eller?
 
Da har du jo noen å kjøre deg ihvertfall;) hehe
For det har ikke skjedd noe mer eller?
Nei, her er det treigt og rolig..! 10 min å gå ned til byen, så det har jeg bare godt av.. sambo er på jobb, så spørs om jeg må få med meg ei venninne som har termin 17. April dersom ingen av oss har gått i fødsel :p
 
Nei, her er det treigt og rolig..! 10 min å gå ned til byen, så det har jeg bare godt av.. sambo er på jobb, så spørs om jeg må få med meg ei venninne som har termin 17. April dersom ingen av oss har gått i fødsel :p

På dagen eller i dag? ;)
Kanskje det setter igang hos begge;)
 
Hehe.. her skal ALT rives, gulvet pigges opp og graves ut.. over 85 m2.. så... blir nok ganske lenge til det er ferdig ;-)

Har god tid jeg;)
Er det dyrt å få pigget opp eller?:)
 
Har god tid jeg;)
Er det dyrt å få pigget opp eller?:)
Ikke når man gjør det selv.. betalte vel rundt 5000 for en slik maskin.. men å støpe gulv +++ koster jo da.. selv om vi gjør det selv..
 
Hadde det slik da jeg jobbet på kundeservice på IBM. Så lenge man viser at man liker jobben så er det utrolig hvor forståelsesfulle kundene er.
Men har vært borti de saksbehandlerene som absolutt ikke er noe glad i jobben sin, og all skyld ble lagt på oss på første linja som gjorde så godt vi kunne.

Jeg er veldig opptatt av at hvis noe er feil eller ikke fungerer, så må d rettes opp i asap så d ikke gjentar seg. Jeg er involvert i de mer omfattende sakene og sitter derfor ikke på telefon.

Veldig mange tenker "klagesaker, huff huff"! Men de sakene er som oftest de man får utfordra seg selv mest i og økt kompetansen sin selv i også.
 
20. plass på listen etter påsken. Jaja, sånn kan det gå :) Skjønner ikke at dere har tid til å klare over 1000 innlegg på 6 dager... ;)
 
Back
Topp