Felles skravle 2015

Er det nå jeg ikke skal si du har min sympati :p

Vet du, jeg liker faktisk jobben min veldig godt! Liker å løse opp i saker, har vi gjort en feil liker jeg å nøste opp i d og rette d. Er feilen vår sørger jeg også for rutineendringer/bedre opplæring osv.

Er d kunden som kan for d, så håper jeg at svaret kunden får er forståelig og oppklarende for kunden, slik at han slipper å gjenta samme feil igjen.

Jeg får gjøre masse rart, d er veldig spennende. :)
 
Hei jenter.. slang meg ned på sofaen mens sambo fikser egg og bacon til lunsj :) har malt ferdig lekegrinda, og revet panel av en vegg idag.. pluss solgt et par senger :) kaputt, men etter en hvil og mat blir det nok mer riving. Sambo er så glad for å få hjelp! :) blir godt med hverdag igjen ;-) har dere planer for uka??

Så flink du har vært. Skal bli godt med mat;)
Her har jeg støvsuget senga og soverommet. Og snudd senga mi siden mannen er 40 kg tyngre enn meg:p haha
Ingen store planer for hverken dagen eller uka
 
Vet du, jeg liker faktisk jobben min veldig godt! Liker å løse opp i saker, har vi gjort en feil liker jeg å nøste opp i d og rette d. Er feilen vår sørger jeg også for rutineendringer/bedre opplæring osv.

Er d kunden som kan for d, så håper jeg at svaret kunden får er forståelig og oppklarende for kunden, slik at han slipper å gjenta samme feil igjen.

Jeg får gjøre masse rart, d er veldig spennende. :)

Hadde det slik da jeg jobbet på kundeservice på IBM. Så lenge man viser at man liker jobben så er det utrolig hvor forståelsesfulle kundene er.
Men har vært borti de saksbehandlerene som absolutt ikke er noe glad i jobben sin, og all skyld ble lagt på oss på første linja som gjorde så godt vi kunne.
 
Hei jenter.. slang meg ned på sofaen mens sambo fikser egg og bacon til lunsj :) har malt ferdig lekegrinda, og revet panel av en vegg idag.. pluss solgt et par senger :) kaputt, men etter en hvil og mat blir det nok mer riving. Sambo er så glad for å få hjelp! :) blir godt med hverdag igjen ;-) har dere planer for uka??
Håper på å føde :p
 
Så flink du har vært. Skal bli godt med mat;)
Her har jeg støvsuget senga og soverommet. Og snudd senga mi siden mannen er 40 kg tyngre enn meg:p haha
Ingen store planer for hverken dagen eller uka
Så deilig med reint soverom og seng da! Alltid godt!
 
Så deilig med reint soverom og seng da! Alltid godt!

Må bare få på sengetøyet da, men det er kjempedeilig. Nå henger dynene til lufting:D
 
har hentet hjem kengubarnet, skulle tro hele den gjengen der var søsken så mye som de diskuterer
 
Må bare få på sengetøyet da, men det er kjempedeilig. Nå henger dynene til lufting:D
Fantastisk å legge seg da! Gleder meg til vi får veranda og det er lettere å henge ut dynene!
 
Vet du, jeg liker faktisk jobben min veldig godt! Liker å løse opp i saker, har vi gjort en feil liker jeg å nøste opp i d og rette d. Er feilen vår sørger jeg også for rutineendringer/bedre opplæring osv.

Er d kunden som kan for d, så håper jeg at svaret kunden får er forståelig og oppklarende for kunden, slik at han slipper å gjenta samme feil igjen.

Jeg får gjøre masse rart, d er veldig spennende. :)

Jeg er på en måte mellomleddet mellom mobiloperatøren bedriften jeg jobber i benytter seg av og sluttbrukerene.
Som regel klarer brukerne selv å kontakte operatøren, men når det ikke løser seg så fort, eller slik brukerne ønske kommer jeg inn i bildet.
 
Fantastisk å legge seg da! Gleder meg til vi får veranda og det er lettere å henge ut dynene!

Her blåser det for mye på verandaen i dag så jeg hang de bare ut av vinduet:p
 
Her blåser det for mye på verandaen i dag så jeg hang de bare ut av vinduet:p
Aha.. her er det vindstille og lett skydekke.. deilig med litt finvær uansett.. ligger å tenker på hvordan jeg skal markere termindagen :p kanskje kafebesøk :p
 
Back
Topp