Felles skravle 2015

Ikke når man gjør det selv.. betalte vel rundt 5000 for en slik maskin.. men å støpe gulv +++ koster jo da.. selv om vi gjør det selv..

Hm...kanskje vi skal vurdere det selv i kjelleren:)
Vet ikke om vi får det så langt ned pga muren da...:confused:

Skal dere blande selv og da? Har dere slik blandemaskin og?:)
 
Jeg er veldig opptatt av at hvis noe er feil eller ikke fungerer, så må d rettes opp i asap så d ikke gjentar seg. Jeg er involvert i de mer omfattende sakene og sitter derfor ikke på telefon.

Veldig mange tenker "klagesaker, huff huff"! Men de sakene er som oftest de man får utfordra seg selv mest i og økt kompetansen sin selv i også.

Godt å høre det da:)
Mange av de som satt over oss på ibm skulle bare ødelegge. Alltid våres feil, selv om de egentlig visste vi ikke kunne ha gjort feilen siden vi ikke hadde tilgang til å gjøre det:p

Jeg var selv "knowledge author", så hadde en del tid vekk fra telefonen for å forbedre informasjon for de på førstelinja:) lærte mye av det:D
 
Nei, ikke egentlig med tanke på hvor mange kunder vi har. Og de fleste sakene er veldig greie. Men misbruk i utlandet er de leieste sakene da, for beløpene kan bli ganske store.

Men det er da kunden sin feil? :eek: kan jo ikke klage på dere for det
 
Hm...kanskje vi skal vurdere det selv i kjelleren:)
Vet ikke om vi får det så langt ned pga muren da...:confused:

Skal dere blande selv og da? Har dere slik blandemaskin og?:)
Vi graver bare ned slik at vi får plass til isolasjon.. blir nok bare 220..

Kommer til å bestille pumpebil til betongen - alt for mye å ta for hånd - men avretningsmassen blander vi nok selv :)
 
:) Her blir det pita med kylling! Fordelen med sein middag er at man ikke orker godis på kvelden!
 
Men det er da kunden sin feil? :eek: kan jo ikke klage på dere for det

De mener vi muliggjør d fordi vi ikke automatisk sperrer bruken når den går over en viss sum.

Men samtaler man tar i utlandet gjøres gjennom utenlandsk operatørs nettverk, vi får ikke trafikkdataen "live" men en god stund etter at bruken er gjort. D er derfor ikke mulig å ha en type sperre på tale/sms når man er i utlandet fordi den vil ikke klare å kutte på et satt beløp når man faktisk når d beløpet..
 
Godt å høre det da:)
Mange av de som satt over oss på ibm skulle bare ødelegge. Alltid våres feil, selv om de egentlig visste vi ikke kunne ha gjort feilen siden vi ikke hadde tilgang til å gjøre det:p

Jeg var selv "knowledge author", så hadde en del tid vekk fra telefonen for å forbedre informasjon for de på førstelinja:) lærte mye av det:D

D er ikke særlig produktivt å plassere skyld kun for skyldplassering. Ikke hjelper d kunden heller. Arbeidsmiljøet blir også dårlig.

Viktigere å lære av ting, sørge for at evt feil rettes opp i. Og gjerne gi kunden litt opplæring slik at kundens brukeropplevelse bedres.
 
God kveld :) her har det gått for seg med skravling. Nokre dagar med påskeferie, så er eg laaaangt bak. Jaja. Lenge igjen av mnd enno:) har alle ein finfin kveld? :D
 
God kveld :) her har det gått for seg med skravling. Nokre dagar med påskeferie, så er eg laaaangt bak. Jaja. Lenge igjen av mnd enno:) har alle ein finfin kveld? :D

Hei hei!

D nytter ikke å ta ferie fra BV vet du! Da blir d mange sider med skravling å bla seg gjennom igjen.

Hatt en fin påske? Her har jeg og lillesøster lagt oss, men jeg sovner nok ikke helt enda.
 
Hei hei!

D nytter ikke å ta ferie fra BV vet du! Da blir d mange sider med skravling å bla seg gjennom igjen.

Hatt en fin påske? Her har jeg og lillesøster lagt oss, men jeg sovner nok ikke helt enda.
Eg fann ut at det ikkje nyttar ja. :p men det var litt deilig og då:)
Hatt ei veldig fin påske. Vore med familien og gått tur og kost oss. Forholdsvis rolig:) mini er heilt utslitt stakkar, blitt mykje folk og oppmerksomheit:) blir nok hardt for oss alle med kvardag i morgon:)
Kost deg i påsken du då? :)
 
Eg fann ut at det ikkje nyttar ja. :p men det var litt deilig og då:)
Hatt ei veldig fin påske. Vore med familien og gått tur og kost oss. Forholdsvis rolig:) mini er heilt utslitt stakkar, blitt mykje folk og oppmerksomheit:) blir nok hardt for oss alle med kvardag i morgon:)
Kost deg i påsken du då? :)

Har hatt en kjempefin påske! Foreldrene mine har vært hos oss og d har vært over all forventning! :)
 
God kveld :) her har det gått for seg med skravling. Nokre dagar med påskeferie, så er eg laaaangt bak. Jaja. Lenge igjen av mnd enno:) har alle ein finfin kveld? :D
Har ingen håp om å komme langt opp denne måneden jeg heller.. viktig å prioritere familie i ferien!

vi har spist middag for litt siden, og tenker nå å ta meg en dusj før senga.. masse riving og jobb her i påsken, så blir nesten litt godt med hverdag og å roe litt ned på dagtid :)
 
Back
Topp