JaDen kan vel gå litt og litt også sier de som kan detteblir en spennende uke da!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaDen kan vel gå litt og litt også sier de som kan detteblir en spennende uke da!
![]()
Har ikke sovet så godt, så får meg var det sammeDet var godt å sove men ikke stå opp idag![]()
Hehe.. nei.. vi stresser ikke.. hsr alt vi trenger her oppeTar vel sin tid med slikt ja. Også med en liten baby og så tar det vel ikke kortere tid![]()
StakkarsHar ikke sovet så godt, så får meg var det samme![]()
Har liggi å vridd meg hele natten. Hvordan er formen ellers?Har ikke sovet så godt, så får meg var det samme![]()
Derfor har jeg ikke stått oppDet var godt å sove men ikke stå opp idag![]()
Ingenting å klage på!![]()
Er veldig enig i siste setningen din.
D forventes av kundene at de skal få massive puter sydd under armene.
Men igjen, jeg forstår at de prøver seg når d blir høye beløp.

Ammetåke? Vet ikkeHvorfor ikke?![]()
Ultralyd i morgen! Ååh, gledes til å hilse på knøttet igjen![]()
Skal ligge i sengen å dra meg en stund til. Mini ligger intill meg under dynen og soverGod morgen jenter! Her har vi vært på fyllinga med et lass, og nå har sambo reist på jobb.. usikker på hva jeg skal finne på idag.. mulig det blir avslappingplaner for dagen?
14+4 idagSå spennendelangt på vei er du nå?
Så deilig da! Gleder meg til det er meg ;-)Skal ligge i sengen å dra meg en stund til. Mini ligger intill meg under dynen og sover![]()
God morgen jenter! Her har vi vært på fyllinga med et lass, og nå har sambo reist på jobb.. usikker på hva jeg skal finne på idag.. mulig det blir avslappingplaner for dagen?
14+4 idagSå ikke lenge til OUL heller, hihi.