HemmeligG
Forumet er livet
Tenkte jeg skulle lage sunne vafler til kvelds i dagHeisanngod snø dag
her er tomatsuppe og egg på kok, så er det middag senere og vafler og kakao og krem, det er jo vaffel dagen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte jeg skulle lage sunne vafler til kvelds i dagHeisanngod snø dag
her er tomatsuppe og egg på kok, så er det middag senere og vafler og kakao og krem, det er jo vaffel dagen
![]()
God formiddag.God formiddag
Bra form her, har en baby som bare vil ligge på puppen. Mistenker økedøgn![]()
Drit i støvsuginga, hs bryr seg ikke om det likevelGod formiddag.
Sitter og ser meg rundt, og ser jeg burde støvsuge før helsesøster kommer på besøk om en time, men er veldig sliten etter det stresset med brillene til mannen i morges, og kraftig migrene i hele går.
Er mer eller mindre ryddig her heldigvis, så det slipper jeg å tenke på![]()
Skjønner deg så godt - klarer heller ikke ta imot besøk når huset ser slik ut.. så får bare ta det aller verste og slappe av resten!God formiddag.
Sitter og ser meg rundt, og ser jeg burde støvsuge før helsesøster kommer på besøk om en time, men er veldig sliten etter det stresset med brillene til mannen i morges, og kraftig migrene i hele går.
Er mer eller mindre ryddig her heldigvis, så det slipper jeg å tenke på![]()
Kjøpte fra rema, sånn du setter i ovnen i 30 min. Smakte himmelskÅh, d hørtes digg ut! Kjøper eller lager du pulled pork selv?
Økedøgn? Hva betyr detGod formiddag
Bra form her, har en baby som bare vil ligge på puppen. Mistenker økedøgn![]()
Drit i støvsuginga, hs bryr seg ikke om det likevelBruk timen til å slappe av
![]()
Skjønner deg så godt - klarer heller ikke ta imot besøk når huset ser slik ut.. så får bare ta det aller verste og slappe av resten!
Det holder nok mer enn nok ;-)Orker ikke ta opp sentralstøvsugeren, men har en slik Nilfisk hånd-støvsuger med en modul jeg kan sette den i som gjør jeg kan bruke den også på gulvet.
Er ikke like god, men den står i denne etasjen, så har tatt det verste, og det får holde.
Da ligger babyen på puppen mye mer enn vanlig, for å få opp melkeproduksjonenØkedøgn? Hva betyr det![]()
![]()
Helt genialt, rett og slettDa ligger babyen på puppen mye mer enn vanlig, for å få opp melkeproduksjonenSnedig hvordan de styrer det selv
![]()
Aaah, alt jeg ikke vet *førstegangsgravid* bra at de styrer det sånn helt selv daDa ligger babyen på puppen mye mer enn vanlig, for å få opp melkeproduksjonenSnedig hvordan de styrer det selv
![]()
Og de ligger der spesielt mye om natten.Da ligger babyen på puppen mye mer enn vanlig, for å få opp melkeproduksjonenSnedig hvordan de styrer det selv
![]()
Jepp, og det er spesielt ille vår og høst hvor solen står lavt og man ser det ekstra godt...Jeg blir gal av alt støvet ! Synes jeg vasker og sånn hele tia, men alikevel er klærna fulle av støv når jeg tar de på meg![]()
Så det er ikke bare meg ? Tenker liksom at jeg burde vaske for jeg føler det er så støvete, og vertfall de rene klærna som er fulle av støvJepp, og det er spesielt ille vår og høst hvor solen står lavt og man ser det ekstra godt...
Samme her... Men hvis jeg brukrr tørketrommel blir det mye bedreSå det er ikke bare meg ? Tenker liksom at jeg burde vaske for jeg føler det er så støvete, og vertfall de rene klærna som er fulle av støv![]()
Kjøpte fra rema, sånn du setter i ovnen i 30 min. Smakte himmelsk![]()