Felles skravle 2015

God formiddag.
Sitter og ser meg rundt, og ser jeg burde støvsuge før helsesøster kommer på besøk om en time, men er veldig sliten etter det stresset med brillene til mannen i morges, og kraftig migrene i hele går.
Er mer eller mindre ryddig her heldigvis, så det slipper jeg å tenke på :)
Her sa faktisk helsesøstra at ho satte pris på om det ikkje var heilt ryddig. Hehe. Meir fokus på baby då:p

Her sa faktisk helsesøstra at ho satte pris på om det ikkje var heilt ryddig. Hehe. Meir fokus på baby då:p
Det er relativt ryddig her, men ikke krampaktig ryddig.
Ligger litt leker utover, men de er samlet på samme sted.
Den ene blomstebuketten på borden er det på tide å hive ut.
Ligger et par gensere over en stolrygg.
Og så videre, og så videre..

Da har HS vært her.
Gikk bra :)
Ulrik veier nå nøyaktig det samme han gjorde når han kom ut, så han har tatt igjen fødselsvekten sin.
Snakket litt frem og tilbake, og hun syntes det virket som om vi har gode rutiner både med amming og soving.

Ellers, fikk masse brosjyrer om alt mulig jeg kan fra før, men som hun se, de alltid deler ut, men hun regnet med jeg kunne siden dette er tredjemann.

Vi snakket også en del om fødselsdepresjon, og jeg var helt ærlig og sa jeg har en liten misstanke om at jeg hadde et snev av det med førstemann. Hun syns det var veldig bra jeg var ærlig med det, siden da viste jeg hva jeg eventuelt skulle se etter om det kom tilbake.

Da har HS vært her.
Ulrik veier nå nøyaktig det samme han gjorde når han kom ut, så han har tatt igjen fødselsvekten sin.
Snakket litt frem og tilbake, og hun syntes det virket som om vi har gode rutiner både med amming og soving.

Ellers, fikk masse brosjyrer om alt mulig jeg kan fra før, men som hun se, de alltid deler ut, men hun regnet med jeg kunne siden dette er tredjemann.

Vi snakket også en del om fødselsdepresjon, og jeg var helt ærlig og sa jeg har en liten misstanke om at jeg hadde et snev av det med førstemann. Hun syns det var veldig bra jeg var ærlig med det, siden da viste jeg hva jeg eventuelt skulle se etter om det kom tilbake.
Så bra alt var fint da :) og at dere har fått inn greie rutiner

Da har HS vært her.

Så bra at det gikk bra :)
Og ikkje klaga ho over uryddig hus? ;)
Fødselsdepresjon er skummelt. Kjempebra at du er obs på det :)

Da har HS vært her.

Så bra at det gikk fint. :)

Så bra at det gikk bra :)
Og ikkje klaga ho over uryddig hus? ;)
Fødselsdepresjon er skummelt. Kjempebra at du er obs på det :)
Den eneste kommentaren var at hun syns måten eldsten har ordnet puslespill-matten på gulvet var kreativ :)
De har veldig fokus på Fødsels dep. på helsestasjonen her hos oss.
JM begynner allerede å snakke om det med deg mens du er gravid for å forebygge, og at det faktisk kan allerede begynne mens man er gravid.

Back
Topp