Felles skravle 2015

God formiddag :)
Bra form her, har en baby som bare vil ligge på puppen. Mistenker økedøgn :)
God formiddag.
Sitter og ser meg rundt, og ser jeg burde støvsuge før helsesøster kommer på besøk om en time, men er veldig sliten etter det stresset med brillene til mannen i morges, og kraftig migrene i hele går.
Er mer eller mindre ryddig her heldigvis, så det slipper jeg å tenke på :)

Slikt er ikke det hs ser på.

Het i kommunen r det bare hjemmebesøk til førstegangsfødende, faktisk

God formiddag.
Sitter og ser meg rundt, og ser jeg burde støvsuge før helsesøster kommer på besøk om en time, men er veldig sliten etter det stresset med brillene til mannen i morges, og kraftig migrene i hele går.
Drit i støvsuginga, hs bryr seg ikke om det likevel :) Bruk timen til å slappe av:)

God formiddag.
Skjønner deg så godt - klarer heller ikke ta imot besøk når huset ser slik ut.. så får bare ta det aller verste og slappe av resten!

Drit i støvsuginga, hs bryr seg ikke om det likevel :) Bruk timen til å slappe av:)
Skjønner deg så godt - klarer heller ikke ta imot besøk når huset ser slik ut.. så får bare ta det aller verste og slappe av resten!

Orker ikke ta opp sentralstøvsugeren, men har en slik Nilfisk hånd-støvsuger med en modul jeg kan sette den i som gjør jeg kan bruke den også på gulvet.
Er ikke like god, men den står i denne etasjen, så har tatt det verste, og det får holde.

Nå har fotografen vært her og tatt bilder av leiligheten! :D spent på bildene altså og gleder meg til leiligheten blir lagt ut på finn :)

Hva har dere gjort i dag da? Jeg har i tillegg vært på påskefrokost på jobben, var koselig å snakke med noen av foreldrene igjen :) og se barna da ;) savner å jobbe..

Jeg blir gal av alt støvet ! Synes jeg vasker og sånn hele tia, men alikevel er klærna fulle av støv når jeg tar de på meg :(

Støvsugd og ryddet og nå er jeg på tur til butikken.. så skal jeg lufte bikkja, vaske og lage middag før ei venninne kommer rundt kl 16:30-17... sløvet alt for lenge på sofaen...

Back
Topp