Felles skravle 2015

Men blandet med kaffi, ja? Bare steamet sjokomelk kunne jeg likt, men jeg brekker meg av kaffi selv i små mengder i kakao

Den eneste kommentaren var at hun syns måten eldsten har ordnet puslespill-matten på gulvet var kreativ :)
De har veldig fokus på Fødsels dep. på helsestasjonen her hos oss.
JM begynner allerede å snakke om det med deg mens du er gravid for å forebygge, og at det faktisk kan allerede begynne mens man er gravid.
Haha, var jo ein grei kommentar å få det:)
Supert at dei har fokus på fødselsdepresjon. Har inntrykk av at det er null fokus her. Blei vel aldri nevnt på mine kontrollar. Er jo veldig synd i tilfelle eg hadde hatt påbegynnande depresjon...

Men blandet med kaffi, ja? Bare steamet sjokomelk kunne jeg likt, men jeg brekker meg av kaffi selv i små mengder i kakao
Blandet med kaffe, ja, men man må ikke gjøre det dersom man ikke liker det..
Fordelen med kaffemaskin med kaffe del og steemer.
Man har større muligheter til å mikse som man vil, det kan man ikke med slike pollett-maskiner

2 ukers levering på nye glass.
Har fått noen linser han kan bruke så lenge.
Er -6 så vil ikke klare seg uten.
Etter mye frem og tilbake har jeg endelig fått meg frokost.
Gutten var akkurat blitt matet og skiftet på når det skjedde og har sovet gjennom alt.
Oi! Det var lenge. Stakkars... Klarer ikke linser jeg. Får de liksom ikke inn på øyet.

Straks klar for juli 15 bergens treff :) gleder meg til å treffe nye og gamle fjes ;)

Oppdatering kl 16:03

2. Kengu 1.820
3. Babydilla123 1.700
4. lizzed 1.688
5. Beckymams 1.670
6. m&m mini 1.586
8. Mirell 1.510
10. olivia90 1.459
11. Lady_Z 1.426
12. ALN89 1.325
14. Sara 1.268
16. Hope91 1.233
18. Jump 1.204
21. Lilleblomst_15 1.110
23. EJ 966
28. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 791

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.210 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajour til 1.500.
8 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Blandet med kaffe, ja, men man må ikke gjøre det dersom man ikke liker det..
Fordelen med kaffemaskin med kaffe del og steemer.
Man har større muligheter til å mikse som man vil, det kan man ikke med slike pollett-maskiner

Vi har ikke polett-greier heller vi

Vi har en kaffitrakter, som jeg lager noen kopper kaffi i til mannen til froksot en gang eller to i helga. Og når vi har svigermor på besøk går det mer. Og i bursdager.

JEG rører jo ikke kaffi, så en kaffimaskin er i alle fall ikke for min del. Kakao klarer jeg lage uten steemer, og det er det enerste jeg ville brukt en kaffimaskin eller polettgreie til

Vi har ikke polett-greier heller vi

Vi har en kaffitrakter, som jeg lager noen kopper kaffi i til mannen til froksot en gang eller to i helga. Og når vi har svigermor på besøk går det mer. Og i bursdager.

JEG rører jo ikke kaffi, så en kaffimaskin er i alle fall ikke for min del. Kakao klarer jeg lage uten steemer, og det er det enerste jeg ville brukt en kaffimaskin eller polettgreie til
Er ikke så ofte jeg bruker denne maskinen selv.
Jeg ga den til mannen til jul for litt over 2 år siden siden det bare er han som drikker kaffe, og den lager en kopp av gangen samt at han foretreller kaffe av nykvernet bønner, og denne maskinen kverner hele bønner før den trakter

Om mannen hadde villet ha, så skulle jeg nok funnet meg i noe slikt. Men, han er visst helt fornlyd med fire kopper av ferdigmalt filterkaffi, han

Back
Topp