Er 2. treffetSå kjekt med treffhar de hatt treff før?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 2. treffetSå kjekt med treffhar de hatt treff før?
Så koselig dåEr 2. treffetsuper kos! I dag var vi 7 stk! 3 som var med sist og 4 nye
![]()
NeiSå koselig dåAlle her frå BV?
KjektNeinoen herfra og noen jeg har "funnet" på diverse andre grupper. Feks hyperemesis gruppe på face og sånn
![]()
Helt klartKjektKoselig å treffe andre i samme situasjon
![]()
Herlighet. Fortsatt våkenHer har han sovet mer enn han pleier i dag.
Virker som om han ble utslitt av det styret i morges.
God kveldHerlighet. Fortsatt våkenher får jeg igjen for ho har sovet seg gjennom de første 24 dagene
![]()
![]()
blæh
Håper du får sove godt i natt! Her ligger jeg våken pga feber hoste og vondt i beina.. nettopp tatt en paracet og skal se om jeg får sove litt igjen etterhvert!Hun har nå sovet i 30-40 min, sover ennå på sofaen. Jeg gikk nå å la meg - sambo oppe og ser tv med henne sovende i nestet. Gler meg til litt søvn uten en liten en under dynen![]()
Har en liten under dyna mi jeg også. Med beina på hoftene mine.Hun har nå sovet i 30-40 min, sover ennå på sofaen. Jeg gikk nå å la meg - sambo oppe og ser tv med henne sovende i nestet. Gler meg til litt søvn uten en liten en under dynen![]()
Du kjem sikkert til å savne det når det er slutt, trur du ikkje?Har en liten under dyna mi jeg også. Med beina på hoftene mine.
Hun er fire år.
En gang iblant skjer det, at vi våkner to voksne i senga. Oftere er vi tre eller gjerne fire i senga når det blir morgen...
Det tar vel slutt engang
Jo, jeg gjør nok detDu kjem sikkert til å savne det når det er slutt, trur du ikkje?![]()
Vel du får ikke minus poeng for å gå litt nedover på listen, så tror nok ikke det vil by på problemer![]()
God morgen til deg ogsåGoood morgon alle saman![]()
Har du spennande planar for dagen då?God morgen til deg også![]()
Eg veit eg kjem til å gjere det i alle fall. Men det er nok leeeeenge tilJo, jeg gjør nok det
Oh no! Er det veldig gale?God morgen ! Snødd inne i dag![]()
Ser ikke ut til å være umiddelbar fare for at det tar slutt enda...Eg veit eg kjem til å gjere det i alle fall. Men det er nok leeeeenge til![]()