Felles skravle 2015

Herlighet. Fortsatt våken :o her får jeg igjen for ho har sovet seg gjennom de første 24 dagene :o :o :p blæh
God kveld :)
Jeg har hatt trivelig besøk av nabodamene nå i kveld. Trodde lillemann skulle fortsette trenden med å være våken på kveldstid, men nei, nå har han sovet nesten konstant siden kl 16. Tar nok igjen for at han var våken hele formiddagen da. Spent på hvordan natta blir..

Hun har nå sovet i 30-40 min, sover ennå på sofaen. Jeg gikk nå å la meg - sambo oppe og ser tv med henne sovende i nestet. Gler meg til litt søvn uten en liten en under dynen :p

Hun har nå sovet i 30-40 min, sover ennå på sofaen. Jeg gikk nå å la meg - sambo oppe og ser tv med henne sovende i nestet. Gler meg til litt søvn uten en liten en under dynen :p
Håper du får sove godt i natt! Her ligger jeg våken pga feber hoste og vondt i beina.. nettopp tatt en paracet og skal se om jeg får sove litt igjen etterhvert!

Har en liten under dyna mi jeg også. Med beina på hoftene mine.
Hun er fire år.

En gang iblant skjer det, at vi våkner to voksne i senga. Oftere er vi tre eller gjerne fire i senga når det blir morgen...

Det tar vel slutt engang

Har en liten under dyna mi jeg også. Med beina på hoftene mine.
Hun er fire år.

En gang iblant skjer det, at vi våkner to voksne i senga. Oftere er vi tre eller gjerne fire i senga når det blir morgen...

Det tar vel slutt engang
Du kjem sikkert til å savne det når det er slutt, trur du ikkje? :)

Back
Topp