TakkLikte veldig godt läckberg sin nyeste - løvetemmeren! Og hun har veldig mange bra før det også hvis du ikke har lest noe av henne før! Isprinsessen er vel første boka..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkLikte veldig godt läckberg sin nyeste - løvetemmeren! Og hun har veldig mange bra før det også hvis du ikke har lest noe av henne før! Isprinsessen er vel første boka..
Jepp.Innesnødd? Eller har det snødd inne?![]()
Ja, de eldre er ofte på tilbud..! Ellers har jo jussi adler olsen også noen gode bøker som også ofte er på salgTakkHar sett at noen av de bøkene er på tilbud. Kanskje jeg skulle prøvd meg på henne
![]()
Spennende daGod formiddag
Nå har jeg fylt opp stua mi med ting som stod på kommende barnerom. Får besøk av elektriker i dag for å få en pris på å legge opp til lysbryter osv, så greit at det er litt ryddig der han skal befare
Hvordan står det til med alle i dag?
Spennende daHer er formen laber, men i alle fall bedre enn i natt
tror jeg snart skal sette en deig til horn
![]()
Bare bra her.God formiddag
Nå har jeg fylt opp stua mi med ting som stod på kommende barnerom. Får besøk av elektriker i dag for å få en pris på å legge opp til lysbryter osv, så greit at det er litt ryddig der han skal befare
Hvordan står det til med alle i dag?
satser på at det ikke blir det.. tror sambo pleier å regne 1000,- per punkt (men det er på totalrenovasjon da)..Blir veldig spennende. Håper ikke det blir altfor dyrt...hehe
Vært dårlig i natt?![]()
Det skjedde faktisk med kona til en tidligere kollega av mannen...Halloen
Jeg sitter med en kopp kakao og ser på "I didn't know I was pregnant"jiises!
![]()
Bare bra her.
Hadde egentlig store shopping planer i dag, men det satte snøen en stopper for.
Så her har mannen, frøkna og jeg en kose dag.
Snart skal mannen lage vaffelrøre, og så henter vi gutten når skolen er ferdig istedenfor at han går på SFO, og tar han med på resten av kose dagen. Jeg steker vafler mens mannen henter![]()
satser på at det ikke blir det.. tror sambo pleier å regne 1000,- per punkt (men det er på totalrenovasjon da)..
Jeg har blitt syk, så liggi mye våken i natt med feber, hodepine og grusom slimhoste.. vanskelig å puste når jeg lå på ryggen.. men hjalp med en paracet, så fikk sove til sluttellers har jeg hatt mye vondt i beina og litt følelsesløs liksom... menmen.. går nok over!
![]()
Mye mer du skal gjøre idag da?
Halloen
![]()
Det skjedde faktisk med kona til en tidligere kollega av mannen...
Tror jeg hadde fått panikk om det brått hadde kommet en ekstra babyHelt utrolig at det går an å ikke merke det i det hele tatthehe
Helt sjukt! Måtte starte på nytt og se ;-)Halloen
![]()
Krim. Har du lest noko av Lars Kepler?Noen gode å annbefale før påske? Liker godt krim jeg da!
Neida - skader ikke å få en prisFår se hva det blir. Koster ikke med befaring ihvertfall
Skulle hatt en annen kurs til garasjen da. Den er nå kun 10 Ampere, og vi kan ikke bruke høytrykksspyler der engang
Kjedelig å bli syk da. Og spesielt så nære termin. Håper det går fort over♡
Må rydde kjøkkenet og badet litt. Også må jeg vel ut å måke litt snø så elektrikeren ikke setter seg fast![]()
Det har eg aldri skjønt korleis det kan gå anHalloen
![]()
Tror jeg hadde fått panikk om det brått hadde kommet en ekstra baby![]()