Felles skravle 2015

Likte veldig godt läckberg sin nyeste - løvetemmeren! Og hun har veldig mange bra før det også hvis du ikke har lest noe av henne før! Isprinsessen er vel første boka..
Takk :) Har sett at noen av de bøkene er på tilbud. Kanskje jeg skulle prøvd meg på henne :)

Innesnødd? Eller har det snødd inne?:p
Jepp.
Klarte så vidt å få gutten på skolen.
Å få frøkna i barnehagen var uaktuelt.
Den planlagte shoppingturen på storsentre går i vasken

Takk :) Har sett at noen av de bøkene er på tilbud. Kanskje jeg skulle prøvd meg på henne :)
Ja, de eldre er ofte på tilbud..! Ellers har jo jussi adler olsen også noen gode bøker som også ofte er på salg :-)

God formiddag:D
Nå har jeg fylt opp stua mi med ting som stod på kommende barnerom. Får besøk av elektriker i dag for å få en pris på å legge opp til lysbryter osv, så greit at det er litt ryddig der han skal befare:p

Hvordan står det til med alle i dag?

Nå har jeg fylt opp stua mi med ting som stod på kommende barnerom. Får besøk av elektriker i dag for å få en pris på å legge opp til lysbryter osv, så greit at det er litt ryddig der han skal befare:p

Spennende da :-) Her er formen laber, men i alle fall bedre enn i natt :-) tror jeg snart skal sette en deig til horn :-)

Spennende da :-) Her er formen laber, men i alle fall bedre enn i natt :-) tror jeg snart skal sette en deig til horn :-)

Blir veldig spennende. Håper ikke det blir altfor dyrt...hehe

Vært dårlig i natt? :(

Bare bra her.
Hadde egentlig store shopping planer i dag, men det satte snøen en stopper for.
Så her har mannen, frøkna og jeg en kose dag.
Snart skal mannen lage vaffelrøre, og så henter vi gutten når skolen er ferdig istedenfor at han går på SFO, og tar han med på resten av kose dagen. Jeg steker vafler mens mannen henter :)

Blir veldig spennende. Håper ikke det blir altfor dyrt...hehe

Vært dårlig i natt? :(
satser på at det ikke blir det.. tror sambo pleier å regne 1000,- per punkt (men det er på totalrenovasjon da)..

Jeg har blitt syk, så liggi mye våken i natt med feber, hodepine og grusom slimhoste.. vanskelig å puste når jeg lå på ryggen.. men hjalp med en paracet, så fikk sove til slutt :-) ellers har jeg hatt mye vondt i beina og litt følelsesløs liksom... menmen.. går nok over! :-)

Mye mer du skal gjøre idag da?

Bare bra her.
Hadde egentlig store shopping planer i dag, men det satte snøen en stopper for.
Så her har mannen, frøkna og jeg en kose dag.
Snart skal mannen lage vaffelrøre, og så henter vi gutten når skolen er ferdig istedenfor at han går på SFO, og tar han med på resten av kose dagen. Jeg steker vafler mens mannen henter :)

Deilig med kosedag da♡
Den snøen tror jeg stopper mange i dag:o haha

satser på at det ikke blir det.. tror sambo pleier å regne 1000,- per punkt (men det er på totalrenovasjon da)..

Jeg har blitt syk, så liggi mye våken i natt med feber, hodepine og grusom slimhoste.. vanskelig å puste når jeg lå på ryggen.. men hjalp med en paracet, så fikk sove til slutt :-) ellers har jeg hatt mye vondt i beina og litt følelsesløs liksom... menmen.. går nok over! :-)

Mye mer du skal gjøre idag da?

Får se hva det blir. Koster ikke med befaring ihvertfall:D
Skulle hatt en annen kurs til garasjen da. Den er nå kun 10 Ampere, og vi kan ikke bruke høytrykksspyler der engang:o

Kjedelig å bli syk da. Og spesielt så nære termin. Håper det går fort over♡

Må rydde kjøkkenet og badet litt. Også må jeg vel ut å måke litt snø så elektrikeren ikke setter seg fast:p

Oppdatering kl 10:14

2. Kengu 1.860
3. Babydilla123 1.731
4. lizzed 1.711
5. Beckymams 1.681
6. m&m mini 1.618
8. Mirell 1.518
10. Lady_Z 1.481
10. olivia90 1.459
12. ALN89 1.349
14. Sara 1.305
15. Hope91 1.299
18. Jump 1.206
21. Lilleblomst_15 1.130
24. EJ 976
28. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 808

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.258 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajour til 1.500.
9 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Får se hva det blir. Koster ikke med befaring ihvertfall:D
Skulle hatt en annen kurs til garasjen da. Den er nå kun 10 Ampere, og vi kan ikke bruke høytrykksspyler der engang:o

Kjedelig å bli syk da. Og spesielt så nære termin. Håper det går fort over♡

Må rydde kjøkkenet og badet litt. Også må jeg vel ut å måke litt snø så elektrikeren ikke setter seg fast:p
Neida - skader ikke å få en pris :-) ja, kjedelig å bli syk.. men håper det går over ila et par dager.. heldigvis ryddet jeg og vasket igår (hadde middagsbesøk) så alt er klart til helga.. :-)

Tror jeg hadde fått panikk om det brått hadde kommet en ekstra baby :P

Haha. Kan ikke forstille meg det nesten. Men ser for meg det kunne blitt litt stress med tanke på innkjøp osv:o hehe
Har jo ganske god tid på å planlegge om man finner ut innen et par mnd. Men å plutselig ha en baby i armene:o hehe

Back
Topp