Felles skravle 2015

Aleena Alise da? Må vell ikke være helt likt selv om man oppkalles etter noen? Jeg heter Marthe og er oppkalt etter oldemor Martha liksom :)
Nei nei trenger ikke være helt likt :P hadde egentlig tenk og kalle ho Alicia men fikk ikke samhold fra pappaen her ;)

God ettermiddag. Her har det vært en slakk dag, men halv-skuffende jm-besøk (fordi hun ikke ville strippe, ikke noe annet galt altså!). Hva med deg?
hahaha say what... udugelig JM :P hahahaha
Effektiv :) vurderer en tur på farris bad :D
Si i fra da.. Har ett par gavekort jeg skulle tatt meg av :P

Heia.. sambo kom endelig hjem 1,5 timer senere enn han sa.. nå står han å lager middag :-)

skjønner ikke at de greier å holde på slik jeg, mødrene godtar ikke at de får mindre enn den og den tittelen og de legger så syyykt mye penger i det? helt sykt :/
Er vel mer mødrene som lever gjennom døtrene sine... Tragisk. Verste er hvor mye barna går igjennom, her vokses det, sprayet med spray tan og evigheter med "trening". Barna kjenner ikke til noe annet..

Jeg går ut i fra at Musemor har rikelig å se til nå, og siden jeg har masse tid lagde jeg en liten oppdatering. Håper det er greit Musemor :) Jeg ser ikke helt vekk fra at det kan være det er noen feil underveis, men prøvde å herme mest mulig :p

Oppdatering kl 14:03

2. Kengu 1.542

3. Beckymams 1.513

4. lizzed 1.228

5. m&m mini 1.226

6. Babydilla123 1.212

7. Mirell1.150

9. Lady_Z 1.068

15. ALN89 880

16. Sara 869

17. Jump 859

18. Hope91 857

20. olivia90 821

22. Lilleblomst_15 743

24. EJ 705

26. Musemor med to små og en i magen 650

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha ca 822 (?) innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
3 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Tusen takk for oppdateringen! :)

Heia.. sambo kom endelig hjem 1,5 timer senere enn han sa.. nå står han å lager middag :)
Her måtte jeg ut å vise kjæresten hvor frisøren (som han har syklet forbi hver dag i tre uker!) lå, og rett ved siden av ligger det stedet vi pleier å kjøpe burger.. Nam - var så tett på å gå inn å kjøpe middag siden du hadde fristet med burger, men så tok frisøren ikke kort. Så endte meg at jeg måtte sykle videre for å kjøpe melk og ta ut penger mens han ble klippet :P Så ble det ikke burger her :P

"Hva skjer a bagera?"
Har huset for meg sjølv i ein time eller to, og lurer veldig på kva eg skal finna på :P Sitta i sofaen og vera på BV? Tja, ser slik ut :)

Her måtte jeg ut å vise kjæresten hvor frisøren (som han har syklet forbi hver dag i tre uker!) lå, og rett ved siden av ligger det stedet vi pleier å kjøpe burger.. Nam - var så tett på å gå inn å kjøpe middag siden du hadde fristet med burger, men så tok frisøren ikke kort. Så endte meg at jeg måtte sykle videre for å kjøpe melk og ta ut penger mens han ble klippet :P Så ble det ikke burger her :P
Så kjedelig ;-)

"Hva skjer a bagera?"
Har huset for meg sjølv i ein time eller to, og lurer veldig på kva eg skal finna på :P Sitta i sofaen og vera på BV? Tja, ser slik ut :)
Hehe.. høres ut som en plan det.. tror jeg skal nyte litt kjærestetid for en gangs skyld..

• Liker
Reactions: EJ
Hehe.. høres ut som en plan det.. tror jeg skal nyte litt kjærestetid for en gangs skyld..

Min stakk ut... Han er lei av å høyra meg snakka. Er så hes at når eg først har stemme så er det berre fugel som kjem ut :P

"Hva skjer a bagera?"
Har huset for meg sjølv i ein time eller to, og lurer veldig på kva eg skal finna på :p Sitta i sofaen og vera på BV? Tja, ser slik ut :)

sitter no her på bv da :p jenta er i dusjen.. så er bare å sende henne i sengs snart :)

noen som skal se greys i dag da? vet ikke om jeg klarer å holde meg våken :confused: er så slapp og kvalm i dag..

"Hva skjer a bagera?"
Har huset for meg sjølv i ein time eller to, og lurer veldig på kva eg skal finna på :p Sitta i sofaen og vera på BV? Tja, ser slik ut :)
Høres ut som en veldig fornuftig prioritering :)
Her tror jeg at jeg får kjøre over leiligheten med støvsugeren en gang.. Typisk meg å være totalt uproduktiv om formiddagen, og så kommer kvelden og jeg er klar til at det skal skje noe :P

Back
Topp