Nei nei trenger ikke være helt liktAleena Alise da? Må vell ikke være helt likt selv om man oppkalles etter noen? Jeg heter Marthe og er oppkalt etter oldemor Martha liksom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei nei trenger ikke være helt liktAleena Alise da? Må vell ikke være helt likt selv om man oppkalles etter noen? Jeg heter Marthe og er oppkalt etter oldemor Martha liksom![]()
Det var fint ♡ Hehe nei de mennene kan være vanskelige iblantNei nei trenger ikke være helt likthadde egentlig tenk og kalle ho Alicia men fikk ikke samhold fra pappaen her
![]()
Bragod ettermiddag jenter! hvordan har dagen deres hvert?!
hahaha say what... udugelig JMGod ettermiddag. Her har det vært en slakk dag, men halv-skuffende jm-besøk (fordi hun ikke ville strippe, ikke noe annet galt altså!). Hva med deg?
Si i fra da.. Har ett par gavekort jeg skulle tatt meg avEffektivvurderer en tur på farris bad
![]()
støvuget/ vasket alle gulv.Bratrillet laang tur
Du da?
Er vel mer mødrene som lever gjennom døtrene sine... Tragisk. Verste er hvor mye barna går igjennom, her vokses det, sprayet med spray tan og evigheter med "trening". Barna kjenner ikke til noe annet..skjønner ikke at de greier å holde på slik jeg, mødrene godtar ikke at de får mindre enn den og den tittelen og de legger så syyykt mye penger i det? helt sykt :/
Huff ja :/Er vel mer mødrene som lever gjennom døtrene sine... Tragisk. Verste er hvor mye barna går igjennom, her vokses det, sprayet med spray tan og evigheter med "trening". Barna kjenner ikke til noe annet..
Hvordan går det med deg i dag?Huff ja :/
Kvalm og svimmel men ikke oppkast, så det går fintHvordan går det med deg i dag?![]()
Jeg går ut i fra at Musemor har rikelig å se til nå, og siden jeg har masse tid lagde jeg en liten oppdatering. Håper det er greit MusemorJeg ser ikke helt vekk fra at det kan være det er noen feil underveis, men prøvde å herme mest mulig
Oppdatering kl 14:03
2. Kengu 1.542
3. Beckymams 1.513
4. lizzed 1.228
5. m&m mini 1.226
6. Babydilla123 1.212
7. Mirell1.150
9. Lady_Z 1.068
15. ALN89 880
16. Sara 869
17. Jump 859
18. Hope91 857
20. olivia90 821
22. Lilleblomst_15 743
24. EJ 705
26. Musemor med to små og en i magen 650
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha ca 822 (?) innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
3 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Her måtte jeg ut å vise kjæresten hvor frisøren (som han har syklet forbi hver dag i tre uker!) lå, og rett ved siden av ligger det stedet vi pleier å kjøpe burger.. Nam - var så tett på å gå inn å kjøpe middag siden du hadde fristet med burger, men så tok frisøren ikke kort. Så endte meg at jeg måtte sykle videre for å kjøpe melk og ta ut penger mens han ble klippetHeia.. sambo kom endelig hjem 1,5 timer senere enn han sa.. nå står han å lager middag![]()
Så kjedelig ;-)Her måtte jeg ut å vise kjæresten hvor frisøren (som han har syklet forbi hver dag i tre uker!) lå, og rett ved siden av ligger det stedet vi pleier å kjøpe burger.. Nam - var så tett på å gå inn å kjøpe middag siden du hadde fristet med burger, men så tok frisøren ikke kort. Så endte meg at jeg måtte sykle videre for å kjøpe melk og ta ut penger mens han ble klippetSå ble det ikke burger her
![]()
Hehe.. høres ut som en plan det.. tror jeg skal nyte litt kjærestetid for en gangs skyld.."Hva skjer a bagera?"
Har huset for meg sjølv i ein time eller to, og lurer veldig på kva eg skal finna påSitta i sofaen og vera på BV? Tja, ser slik ut
![]()
Hehe.. høres ut som en plan det.. tror jeg skal nyte litt kjærestetid for en gangs skyld..
"Hva skjer a bagera?"
Har huset for meg sjølv i ein time eller to, og lurer veldig på kva eg skal finna påSitta i sofaen og vera på BV? Tja, ser slik ut
![]()
Høres ut som en veldig fornuftig prioritering"Hva skjer a bagera?"
![]()