Felles skravle 2015

Det der er litt over mitt nivå.. eller over min tålmodighet hvertfall.. Kjempefint var det!! :D
Med litt hjelp fra mamma på montering gikk det overraskende bra :-) er jo bare rett og vrang og kast - og de teknikkene ser man jo på youtube

Nå blir jeg helt misunnelig over strikkingen deres! Igjen, kjempefint!! :D
Dette strikket mamma til meg :-) men ikke vanskelig mønster.. jeg bare strikker litt sakte og eier ikke tålmodighet på store ting :-P

Haha. Eg hadde aldri klart eit så stort plagg:p
Heldigvis er jeg ikke så stor :P og strikket med litt tykkere garn + pinner enn oppskriften sa. Egentlig syntes jeg det går radi når jeg bare skal strikke rett, men når jeg kommer til mønster/fellinger etc, som andre syntes er det morsomme, går det så langsomt at jeg mister motet :P

Heldigvis er jeg ikke så stor :P og strikket med litt tykkere garn + pinner enn oppskriften sa. Egentlig syntes jeg det går radi når jeg bare skal strikke rett, men når jeg kommer til mønster/fellinger etc, som andre syntes er det morsomme, går det så langsomt at jeg mister motet :P
Hehe, så greitt då. Eg er nødt til å sjå framdrift eg, viss eg skal gidde. Og då er ikkje mønster noko særlig:p

god ettermiddag jenter! hvordan har dagen deres hvert?!

Noen andre som sliter med og finne navn ?? Jeg syntes aleena er veldig fint men blir vell litt mye med Aleena Alice .. må liksom ha Alice siden hun skal oppkalles etter oldemoren hmm vanskelig. .
Må snart få navn ho er jo en mnd allerede :P

Last edited:
Noen andre som sliter med og finne navn ?? Jeg syntes aleena er veldig fint men blir vell litt mye med Aleena Alice .. må liksom ha Alice siden han skal oppkalles etter oldemoren hmm vanskelig. .
Må snart få navn ho er jo en mnd allerede :p
Sliter litt vi også, men håper det løser seg når han kommer :) Ække lett det med navn :P

Noen andre som sliter med og finne navn ?? Jeg syntes aleena er veldig fint men blir vell litt mye med Aleena Alice .. må liksom ha Alice siden hun skal oppkalles etter oldemoren hmm vanskelig. .
Må snart få navn ho er jo en mnd allerede :P
Aleena Alise da? Må vell ikke være helt likt selv om man oppkalles etter noen? Jeg heter Marthe og er oppkalt etter oldemor Martha liksom :)

Back
Topp