Felles skravle 2015

Ferdig med husvask :) fornøyd at jeg greide det før 12 :D straks litt maling i fjeset også ned til byen :)
Så flink du er :D har hatt så vondt i ryggen inatt og sovet dårlig så jeg ligger enda i sengen :/ får dra meg opp å se om jeg får i meg noe mat :p

Her er det masse skudd, så de må tas :-) det ser helt jævlig ut her også pga dreneringa i vinter, men får gjøre det vi kan..

Er pga drenering her og ja. Hehe
Sikkert noe jeg kan begynne med uten traktor da. Men jeg tenkte jeg skulle få vasket inne først. Og til helga er det 30års lag:o litt å styre med til det og...hehe

Hehe Åja, jeg gjør hva som helst for at snuppa skal komme ! Selv om det er litt tidlig
Hehe, skjønner den, men håper jo din venter litt.. De skal jo modnes først. Her ville ikke jm strippe, som jeg regnet med. Jaja, det er uansett ikke mange dagene til det skjer noe..*prøve å tenke positivt*

Oida, så seint... ikke hadde noen tidligere? Kanskje det er ett tegn :p hehe
Har funnet ett tidligere, men finner det ikke mer :P Men altså, de er veldig pene de strekkmerkene (små og lyse) så får ta dem med et smil. Er ikke mye å gjøre med det uansett ;)

Vær glad de kom så sent du;)
Sorry men jeg skjønner ikke at man kan klage på at man får strekkmerker, jeg tar tusen strekkmerker bare jeg får li gravid jeg.
Nei, skjønner deg veldig godt! Som jeg skrev (kanskje bare inne på mars?), så er det en liten pris for en prins rett rundt hjørnet :) Det skal bare ikke så mye til for å bikke humøret mitt nå, er litt ustabil om dagen :P

Når har hun termin? :) åh grugleder meg til det er min tur i september :) :p
Termin i morgen, men ingen tegn til action. Så enten skjer det ut av det blå, eller så innstiller jeg meg til første overtidskontroll neste onsdag :)

Nå er jeg 24+5. Ble hentet i ambulanse første natten jeg hadde annfall. Ble også kjørt til legevakten, men de fant jo ikke noe :( Men etter flere annfall fikk jeg UL på sykehuset og da ble det jo påvist hydronefrose. Gjorde de noe med deg? Fikk du stent eller noe?
Jeg fikk det på natta første gang og "kom" meg igjennom, men på morningen dro vi på legevakta.

Gjorde ikke noe med det.. En søndag med mye vondt hadde jeg fått nok og skulle ringe til legen dagen etter. Kl 7 gikk vannet og jeg slapp å ringe :)

Termin i morgen, men ingen tegn til action. Så enten skjer det ut av det blå, eller så innstiller jeg meg til første overtidskontroll neste onsdag :)
Noe nytt etter timen??

Back
Topp