Oida, så seint... ikke hadde noen tidligere? Kanskje det er ett tegnOg der var det kommet ordentlige strekkmerker.. seriøst? En dag før termin???
Liten pris å betale for en liten prins.. men jeg liker ikke forskuddsbetaling av denne rangorden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oida, så seint... ikke hadde noen tidligere? Kanskje det er ett tegnOg der var det kommet ordentlige strekkmerker.. seriøst? En dag før termin???
Liten pris å betale for en liten prins.. men jeg liker ikke forskuddsbetaling av denne rangorden![]()
Så bra!jeg tok mye av huset veldig nøye for et par uker siden.. dvs vegger, skap osv.. får se hvor mye jeg orker fremover nå
Har begynt litt ute.. klipt ett og ett frukttre og raket litt i hagen.. prøve litt idag også tenkte jeg..Du må slappe av litt før mini kommer. Det er lov det nå
Håper på å få kommer igang ute snart her da
Så deilig å være ferdig, og i god tid ogsåFerdig med husvaskfornøyd at jeg greide det før 12
straks litt maling i fjeset også ned til byen
![]()
Vær glad de kom så sent duDet hjelper ikke på humøret i alle fall!![]()
God formiddag.God formiddag alle sammenhar hatt noen dager med besøk osv så har ikke fått vært innom, noe nytt som har skjedd?
![]()
Ja det er vel litt oppdateringer tenker jegGod formiddag alle sammenhar hatt noen dager med besøk osv så har ikke fått vært innom, noe nytt som har skjedd?
![]()
Så herligJa det er vel litt oppdateringer tenker jegVi har overtatt vår første leilighet og skal begynne å pusse opp
![]()
TakkSå herligGratulerer så mye med første leilighet!
er det mye dere skal pusse opp?
Har begynt litt ute.. klipt ett og ett frukttre og raket litt i hagen.. prøve litt idag også tenkte jeg..
Å det blir så kjektTakkKjøkken og gang skal renoveres og resten skal males
Leilighet på 70 kvadrat, så det blir gøy fremover nå
Hvem har du hatt besøk av de siste dagene da?
Du vet at musemor har fått gutten sin?God formiddag alle sammenhar hatt noen dager med besøk osv så har ikke fått vært innom, noe nytt som har skjedd?
![]()
Nei det har jeg ikke fått med megDu vet at musemor har fått gutten sin?ikke no nytt med meg
Her er det masse skudd, så de må tasLitt tidlig å klippe frukttrærne her føler jeg. De er vel ikke to år gamle engang...også må vi ha traktor for å få ryddet ordentlig ute:/
I gårNei det har jeg ikke fått med megså kjekt
når fikk hun? ♡
Ah, igår var jeg ikke innom hele dagen. Ting skjer fort når en er borte her ifraI går![]()
Ja, ting skjer i full fart.. nestemann ut er vel jump! ;-)Ah, igår var jeg ikke innom hele dagen. Ting skjer fort når en er borte her ifra![]()