Felles skravle 2015

Og der var det kommet ordentlige strekkmerker.. seriøst? En dag før termin???

Liten pris å betale for en liten prins.. men jeg liker ikke forskuddsbetaling av denne rangorden :p
Oida, så seint... ikke hadde noen tidligere? Kanskje det er ett tegn :P hehe

Så bra! :-) jeg tok mye av huset veldig nøye for et par uker siden.. dvs vegger, skap osv.. får se hvor mye jeg orker fremover nå

Du må slappe av litt før mini kommer. Det er lov det nå;)

Håper på å få kommer igang ute snart her da

Ferdig med husvask :) fornøyd at jeg greide det før 12 :D straks litt maling i fjeset også ned til byen :)

Du må slappe av litt før mini kommer. Det er lov det nå;)

Håper på å få kommer igang ute snart her da
Har begynt litt ute.. klipt ett og ett frukttre og raket litt i hagen.. prøve litt idag også tenkte jeg..

God formiddag alle sammen :D har hatt noen dager med besøk osv så har ikke fått vært innom, noe nytt som har skjedd? :)

Har begynt litt ute.. klipt ett og ett frukttre og raket litt i hagen.. prøve litt idag også tenkte jeg..

Litt tidlig å klippe frukttrærne her føler jeg. De er vel ikke to år gamle engang...også må vi ha traktor for å få ryddet ordentlig ute:/

Takk :) Kjøkken og gang skal renoveres og resten skal males :) Leilighet på 70 kvadrat, så det blir gøy fremover nå :)
Hvem har du hatt besøk av de siste dagene da?
Å det blir så kjekt :D vi flyttet inn i rekkehus forrige juni og har pusset opp ca siden det :p badet var pusset opp og ser bra ut, men vi har malt og lagt nytt gulv i stuen og tatt bort en vegg til kjøkkenet + nytt kjøkken og endret løsningen på kjøkkenet fra tidligere :)
Nå er vi nettopp ferdige med vårt soverom og har gjesterom/spillerom til samboeren igjen + barnerommet. Blir så deilig å bli ferdig :D
Nei de siste dagene har jeg vært hos mormor og morfar, en vennine og besøkt babyen for første gang og vært med søsteren min og hennes samboer på visninger da de må finne seg ny leilighet å leie etter huset de bodde i ble solgt. Heldigvis fikk de beskjed om at de fikk den de likte best igår, så da blir det nok flyttehjelp i påsken :)

Litt tidlig å klippe frukttrærne her føler jeg. De er vel ikke to år gamle engang...også må vi ha traktor for å få ryddet ordentlig ute:/
Her er det masse skudd, så de må tas :-) det ser helt jævlig ut her også pga dreneringa i vinter, men får gjøre det vi kan..

Back
Topp