Går fort fremover nå ja. Snart på tide å søke permisjon her...hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går fort fremover nå ja. Snart på tide å søke permisjon her...hehe
Jeg hadde hydronefrose sist, er kjempevondtDe er vekke. Er noe som heter hydronefrose, utvidet nyrebekken. Skal på UL av nyren for å se om den vokser, noe den gjorde sist svangerskap. Da lå LA på urinlederen, slik at nyren ikke fikk tømt seg. Syke smerter.... Om det er det, så kommer det sånne annfall med jevne mellomrom. Kanskje 1 gang i uken.
ja det er sånn jeg tenker også. Når lillebror kommer vil han ta veldig mye av tiden min. Så da er det litt viktig for meg at Vesla får litt mammatid nå.Ja, sånn jeg tenker og. Han har fast fri hver onsdag med mormor. Men jeg prøver å ha han hjemme en dag eller to også. Må kose oss litt bare oss nå når vi har mulighet![]()
Legen mente det ikke var det, men nå er jeg ganske så sikker på at jeg hadde annfall på lørdagJeg hadde hydronefrose sist, er kjempevondtvet du om det er større sjanse for å få det igjen nårman har hatt det før?
Eller frokostJa, er absolutt verdt det. Godt mellommåltid![]()
Er det lett å behandle da?Legen mente det ikke var det, men nå er jeg ganske så sikker på at jeg hadde annfall på lørdagVenter på time til UL (skal ringe å si jeg må komme inn fort), så får vi se da
Om det er det, så har jeg hvertfall fått det senere denne gangen enn sist. For sist var jeg vell bare 18 uker når jeg fikk det.
Jepp.. kanskje jeg blir litt flinkere når bebisen kommer.. de siste dagene har jeg rett og slett ikke hatt energi.. sambo støvsugde på søndag da
det er deilig å bli ferdig med!
Æsj, så kjedelig! Ikke fått enda (på magen) og håper jeg slipper unna.. kjipt når det kommer så tett innpå målet!Og der var det kommet ordentlige strekkmerker.. seriøst? En dag før termin???
Liten pris å betale for en liten prins.. men jeg liker ikke forskuddsbetaling av denne rangorden![]()
Så bra!Kanskje her og...hehe
Jeg fikk tatt badet i helga da ihvertfall![]()
Nei, det er det ikkeEr det lett å behandle da?
Æsj, kjedeligLegen mente det ikke var det, men nå er jeg ganske så sikker på at jeg hadde annfall på lørdagVenter på time til UL (skal ringe å si jeg må komme inn fort), så får vi se da
Om det er det, så har jeg hvertfall fått det senere denne gangen enn sist. For sist var jeg vell bare 18 uker når jeg fikk det.
Det hjelper ikke på humøret i alle fall!Æsj, så kjedelig! Ikke fått enda (på magen) og håper jeg slipper unna.. kjipt når det kommer så tett innpå målet!
Ja, eller frokostEller frokost![]()
God morgen.
1 dpo. Og fasiten på om jeg må forlate tråden blir klar før Tamara trekker premie for mars
God morgenSovet godt? Og noen planer for dagen?
![]()
God morgensovet greit, du da ? Skal straks sette i gang med husvask her
![]()
God morgen
Hva er planene for dagen?
Krysser fingrene for deg Sara, er vel der jeg også da..
God formiddag alle sammen
Noen spennende planer i dag? Her rydder jeg hus med radio rock på full guffe![]()
God morgen alle sammen!God morgen!
Akkurat levert poden i barnehagen og så kjørte jeg innom rimi og kjøpte 12 god morgen youghurtKjekt med tilbud! Nå er det sofa tjeneste en stund!
Nei, det forstår jeg! :-(Det hjelper ikke på humøret i alle fall!![]()
Nå er jeg 24+5. Ble hentet i ambulanse første natten jeg hadde annfall. Ble også kjørt til legevakten, men de fant jo ikke noeÆsj, kjedelighvor langt er du på vei nå?
Jeg fikk ikke påvist før langt ut i svangerskapet sist, men rundt uke 20/21 så fikk jeg smertefulle anfall og dro på legevakta. De sjekket selvfølgelig ikke nyrer til tross for at det var over den ene nyren jeg hadde vondt. Lå til observasjon ut natten og fikk diagnosen "komplisert uvi".. Er sikker på at det var noe mer og tror vel egentlig det var hydronefrose allerede da...
God morgenGod morgen alle sammen!her er vi ikke stått opp ennå. Deler dyne med mini så jeg er sånn passe varm gitt!
Hehe Åja, jeg gjør hva som helst for at snuppa skal komme ! Selv om det er litt tidligNoe med at de prøver å løsne litt/tøye på hinnene oppi der. Man skal være moden før de han gjøre det da. Er sikkert like moden som det avocadoene på butikken pleier å være. De er alltid sten harde!![]()