Felles skravle 2015

God kveld jenter! Sitter og halvsløver mens jeg ser på tv.. no liv her? Eller er det bare prat om ting jeg ikke kan spise??

Liv og liv, gått i ett her idag :D ser du har lagt deg nå, så natta og sove godt skravles i morgen :)

God morgen.

1 dpo. Og fasiten på om jeg må forlate tråden blir klar før Tamara trekker premie for mars

God morgen.

1 dpo. Og fasiten på om jeg må forlate tråden blir klar før Tamara trekker premie for mars
Masse lykke til.
Har virkelig ikke lyst til at du forlater oss.

hmm....man har (lenge etter alle andre) oppdaget gleden av å se tv som ikke går på tv. Så kan man se episode etter episode. Sånt skjer når mannen introduserer meg, som egentlig har sluttet å se på tv, for tv2 sumo
Jeg elsker min viaplay :Heartred Fantastisk å slippe reklamene, og når man først har tid til å se en serie, kan man som du sier bare sitte å se flere episoder i ett trekk.. Fantastisk!! :)

God morgen :) sovet greit, du da ? Skal straks sette i gang med husvask her :)
Sovet greit nok, men tok lang tid før jeg sovnet. Lå og var småsur, og våknet nå småsur.. Jeeej! Så er det siste jm besøk i dag, og er allerede litt sur over det også. Jeg er sur for at hun kommer til å si at barnet kommer på bursdagen sin, og sånne dumme ting som gjør at jeg skal vente ennå mer. Barnet har termin i morgen - ergo bursdag i morgen :P Gidder ikke nå :P Jeg håper litt på at hun vil strippe meg da, men tror egentlig ikke hun vil :P

Back
Topp