Felles skravle 2015

Hva er det med disse små? Mi vil og helst sove med puppen som pute gitt :p
Husker fra en biltur som barn, hvor min søster (som er 7 år eldre) da åpenbart hadde begynt å få pupper. Det var veldig blødt å hvile hodet på altså. Skjønne dem godt jeg ;) Søsteren min ble ikke like glad når jeg nevnt det for henne da :P

På barselavd hvor jeg var hadde de buffet. Rom med mat og drikke stående hele tiden for de som var innlagt. Og bra utvalg og!
Det har de her også.
Ikke sett på utvalget selv enda siden jeg fremdeles er sengeliggende, men fikk inntrykk av mannen at det ikke var spennende

Det har de her også.
Ikke sett på utvalget selv enda siden jeg fremdeles er sengeliggende, men fikk inntrykk av mannen at det ikke var spennende

Synes det verste med buffeen på Drammen er at den blir delt mellom
Barsel og føden :( Det var jo så masse som frista som gravid der, og når ein var innlagt på føden over ein lengre periode vart ein skit lei :P

Noen som har skrevet fødsel plan ?
Har ikke skrevet, og kommer ikke til å skrive. Jeg tror jeg må ta det litt som det kommer. Jeg lever jo i et håp om å slippe alt for mange nåler (hvertfall epiduralnålen!), men vet ikke om det er helt urealistisk av meg. Så gidder ikke skrive tingene ned. Skal nok få ropt frem de få ønskene jeg har, om noen skulle være i tvil :P

Back
Topp