Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld jenter! Sitter og halvsløver mens jeg ser på tv.. no liv her? Eller er det bare prat om ting jeg ikke kan spise??
God natt damer, kjenner jeg er helt ferdig nå etter å ha flyttet inn i ny leilighet ... Får prøve å få skravlet litt mere i morgen![]()
![]()
Slik er permisjon deilig. Leggetid er når vi føler forJa, men ulempen er det der med... vel, leggetid.
God natt damer, kjenner jeg er helt ferdig nå etter å ha flyttet inn i ny leilighet ... Får prøve å få skravlet litt mere i morgen![]()
![]()
God natt alleGod nattlegge meg jeg også!
Masse lykke til.God morgen.
1 dpo. Og fasiten på om jeg må forlate tråden blir klar før Tamara trekker premie for mars
God morgen.
1 dpo. Og fasiten på om jeg må forlate tråden blir klar før Tamara trekker premie for mars
Ja det er fødebrevJa, eller har ihvertfall fullt ut skjemaet jeg fikk fra Ahus. Det var kanskje fødebrev?!?
Krysser fingrene for degGod morgen.
LykkelykketilGod morgen.
HeiaheiaheiaGod morgen.
Tror det tok 5 minutter eller noe, det var mest kjøkkenhåndkler og kluter og det går jo ganske radiDet du ikke gjør i dag kan jo gjøres i morgenViktig å pleie kroppen
![]()
Jeg elsker min viaplayhmm....man har (lenge etter alle andre) oppdaget gleden av å se tv som ikke går på tv. Så kan man se episode etter episode. Sånt skjer når mannen introduserer meg, som egentlig har sluttet å se på tv, for tv2 sumo
Fantastisk å slippe reklamene, og når man først har tid til å se en serie, kan man som du sier bare sitte å se flere episoder i ett trekk.. Fantastisk!! God morgenGod morgenSovet godt? Og noen planer for dagen?
![]()
Krysser finger, ben og alt som kan for deg Sara!God morgen.
Sovet greit nok, men tok lang tid før jeg sovnet. Lå og var småsur, og våknet nå småsur.. Jeeej! Så er det siste jm besøk i dag, og er allerede litt sur over det også. Jeg er sur for at hun kommer til å si at barnet kommer på bursdagen sin, og sånne dumme ting som gjør at jeg skal vente ennå mer. Barnet har termin i morgen - ergo bursdag i morgenGod morgensovet greit, du da ? Skal straks sette i gang med husvask her
![]()