Felles skravle 2015

Jeg elsker min viaplay :Heartred Fantastisk å slippe reklamene, og når man først har tid til å se en serie, kan man som du sier bare sitte å se flere episoder i ett trekk.. Fantastisk!! :)
Viaplay har vi også ja, ungene bruker det mye på ipad. Får jeg passordet lagret på PC'n min slik jeg har med sumo kan jeg se der og på tv. (jeg får ikke til cromecast fra ipad.) mulig jeg har den på mobilen, forresten.

Masse lykke til.
Har virkelig ikke lyst til at du forlater oss.
Lykke, lykke til!!
Krysser fingrene for deg ❤️❤️
Lykkelykketil :) :)
Krysser finger, ben og alt som kan for deg Sara!
God morgen:)

Hva er planene for dagen?

Krysser fingrene for deg Sara, er vel der jeg også da..

Dere er en herlig gjeng.

Kengu, jeg håper for deg også!!

Dere er en herlig gjeng.

Kengu, jeg håper for deg også!!
God morgen:)

Hva er planene for dagen?

Krysser fingrene for deg Sara, er vel der jeg også da..

I dag har jeg fri.. Så da er det avslapping på sofaen hjemme med Vesla.
frokostrundstykkene er i ovnen og vi skal ta livet med ro i dag.

Tenker så på dere jenter! Krysser aaaaaaaaalt av fingre og tær for dere!

Føler meg så ubrukelig idag, såå trøtt.. :( Og gangsperr etter stallen i går, på toppen av alt har jeg fått blåmerke på baksiden av foten, der kneet er(bare motsatt side) pga for høye ridestøvler, driitvondt! *Syte*

God formiddag alle sammen:)
Noen spennende planer i dag? Her rydder jeg hus med radio rock på full guffe:)

ikke noe spennende her. Hjemme å slapper av i dag.
Har hvert så sliten i det siste. Må vel rydde litt senere. Men NÅ skal jeg hente inn litt energi..

God morgen!
Akkurat levert poden i barnehagen og så kjørte jeg innom rimi og kjøpte 12 god morgen youghurt ;) Kjekt med tilbud! Nå er det sofa tjeneste en stund!

Har hvert så sliten i det siste. Må vel rydde litt senere. Men NÅ skal jeg hente inn litt energi..
Fri fra jobb i dag? :)

Sovet greit nok, men tok lang tid før jeg sovnet. Lå og var småsur, og våknet nå småsur.. Jeeej! Så er det siste jm besøk i dag, og er allerede litt sur over det også. Jeg er sur for at hun kommer til å si at barnet kommer på bursdagen sin, og sånne dumme ting som gjør at jeg skal vente ennå mer. Barnet har termin i morgen - ergo bursdag i morgen :P Gidder ikke nå :P Jeg håper litt på at hun vil strippe meg da, men tror egentlig ikke hun vil :P
Hehe skjønner, hva er egentlig stripping ? Har ikke fått med meg det :P

Sovet greit nok, men tok lang tid før jeg sovnet. Lå og var småsur, og våknet nå småsur.. Jeeej! Så er det siste jm besøk i dag, og er allerede litt sur over det også. Jeg er sur for at hun kommer til å si at barnet kommer på bursdagen sin, og sånne dumme ting som gjør at jeg skal vente ennå mer. Barnet har termin i morgen - ergo bursdag i morgen :p Gidder ikke nå :p Jeg håper litt på at hun vil strippe meg da, men tror egentlig ikke hun vil :p
Gleder meg til oppdatering :D Når har du time?

Føler meg så ubrukelig idag, såå trøtt.. :( Og gangsperr etter stallen i går, på toppen av alt har jeg fått blåmerke på baksiden av foten, der kneet er(bare motsatt side) pga for høye ridestøvler, driitvondt! *Syte*
Det er lov å føle seg ubrukelig innimellom :)

God morgen.. liggi på senga og lest bok og nettopp tatt meg en dusj og spist frokost :-) ikke noen spennende planer idag heller.. du da?

ja fri i dag ;) Deilig. Vesla har fått orkesterplass forran TV med rundstykke og melk :p
Jeg ligger på sofaen og slapper av. Lurte litt på å ta opp boka mi å lese litt :D
Fri fra barnehagen? Deilig med litt mammakos :) Her har poden gått i barnehagen. Han var syk nesten hele sist uke, så har godt av en full uke nå. Men korte dager da :)

Høres lurt ut;)
Det hjelper visst ikke å hente inn noe her, så må bare ta ting innimellom:p
Merker jeg får dårlig energi etter å ha spist lunsj/brødmat :/ så i dag skal jeg se om det hjelper å ikke spise det:p hehe

Hehe skjønner, hva er egentlig stripping ? Har ikke fått med meg det :p
Noe med at de prøver å løsne litt/tøye på hinnene oppi der. Man skal være moden før de han gjøre det da. Er sikkert like moden som det avocadoene på butikken pleier å være. De er alltid sten harde! :P

God morgen!
Akkurat levert poden i barnehagen og så kjørte jeg innom rimi og kjøpte 12 god morgen youghurt ;) Kjekt med tilbud! Nå er det sofa tjeneste en stund!

Ah? Stemmer det. Det hadde jeg tenkt til og. Hehe.
Hvor lenge varer tilbudet?

Sofatjeneste duger det. Føler jeg har prioritert det litt for mye i det siste da:/ hehe

Gleder meg til oppdatering :D Når har du time?
Har time 1130. Lurer på om det hjelper med overbevisningen av jm til stripping om jeg klarer å felle en tåre.. Nettopp ferdig med en liten omgang grining nå. Fysj som jeg hater gravid-hormonene!!

Hvordan går det egentlig med smertene dine? De du trodde var nyrebekkenbetennelse, eller noe??

Back
Topp