Mm her ble det eplekake i kveld med sukrinnomnomnom!
med vaniljeis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alise regner jeg medHvordan utraler dere Alice? Alice som i alice i eventyrland? Eller Alise rett frem?
Vi har vel så og si bestemt oss tror jeg.. får se når han kommer![]()
Jeg uttaler det "ælis".Hvordan utraler dere Alice? Alice som i alice i eventyrland? Eller Alise rett frem?
Vi har vel så og si bestemt oss tror jeg.. får se når han kommer![]()
Tror ikke gutten vår liker bleier,jeg.
Ved flere anledninger nå har vi tatt an en nesten tørr og ren bleie, og det første han gjøre er å tisse overalt som bare en gutt kan og bæsje. ..
OkAlise regner jeg med![]()
Hihi.. er ikke det ganske vanlig? Godt med luft vettu ;-)Tror ikke gutten vår liker bleier,jeg.
Ved flere anledninger nå har vi tatt an en nesten tørr og ren bleie, og det første han gjøre er å tisse overalt som bare en gutt kan og bæsje. ..
Jeg også kjenner ei som heter det, men vet også om noen som heter det og sier AliseJeg uttaler det "ælis".
Altså som Alice i eventyrland.
Han vil nok ikke ha på bleie han daTror ikke gutten vår liker bleier,jeg.
Da har du litt lesestoff ja.. her kom camilla läckberg sin nyeste i posten idagLang pause herfra i dag, dropå biblisen etter jobb.Lånte med eg 5 bøker.. Den lengesteboka var 630 sider,den korteste er 410.. Har litt å lese på da
Lang pause herfra i dag, dropå biblisen etter jobb.Lånte med eg 5 bøker.. Den lengesteboka var 630 sider,den korteste er 410.. Har litt å lese på da
Jeg har bestemt meg for at jeg skal farge håret til uka.. Aner bare ikke hvordan... Et så lei ensfaget brunt...![]()
Venter du tvillinger? Så moro!Vore sjuk sia starten av januarBlir aldri heilt frisk før ein ny runde tar meg... Kjenner at kroppen brukar krefter/energi på dei to i magen enn å gjera meg frisk. Hes/stemmelaus har eg vore no i ei god veke.
Det er urettferdig å friste!Her blir det vist fruktsalat med vaniljeismannen ringte fra butikken og spurte om jeg ville ha
nam nam
![]()
Venter du tvillinger? Så moro!
Her merket jeg det veldig godt når jeg endelig ble sykemeldt. Det er så typisk når man endelig kan slappe litt av (etter en eksamen f.eks.) blir man syk. Tror jeg lå cirka to uker med forkjølelse da, tror jeg fikk skikkelig manneinfluensa, for det var virkelig ille! Ikke greit å brygge på sykdom og barn sammen nei! Håper du snart kommer til hektene, det er jo lenge siden januar liksom![]()
Han er nok bare en dag gammel ;-)kanskje han er klar for å slutte med bleier? er han gammel?
Altså, det er jo pannekakeflatt her, mye bedre å sykle enn å gåDu og den sykkelenhihihih Søta!