Felles skravle 2015

Hvordan utraler dere Alice? Alice som i alice i eventyrland? Eller Alise rett frem?

Vi har vel så og si bestemt oss tror jeg.. får se når han kommer :-)
Alise regner jeg med :P

Tror ikke gutten vår liker bleier,jeg.
Ved flere anledninger nå har vi tatt an en nesten tørr og ren bleie, og det første han gjøre er å tisse overalt som bare en gutt kan og bæsje. ..

Alise regner jeg med :P
Ok :-) kjenner nemmelig noen som uttaler det på begge måter ;-) hvis dere ikke bruker hele navnet til vanlig kan man jo ha de navnene dere har tenkt - gikk fint å si de sammen.. men veldig tungt om dere skal bruke begge navnene..

Lang pause herfra i dag, dropå biblisen etter jobb.Lånte med eg 5 bøker.. Den lengesteboka var 630 sider,den korteste er 410.. Har litt å lese på da

Jeg har bestemt meg for at jeg skal farge håret til uka.. Aner bare ikke hvordan... Et så lei ensfaget brunt... :(

Lang pause herfra i dag, dropå biblisen etter jobb.Lånte med eg 5 bøker.. Den lengesteboka var 630 sider,den korteste er 410.. Har litt å lese på da
Da har du litt lesestoff ja.. her kom camilla läckberg sin nyeste i posten idag :-) men har noen andre bøker å lese først også..

Vore sjuk sia starten av januar :( Blir aldri heilt frisk før ein ny runde tar meg... Kjenner at kroppen brukar krefter/energi på dei to i magen enn å gjera meg frisk. Hes/stemmelaus har eg vore no i ei god veke.
Venter du tvillinger? Så moro!
Her merket jeg det veldig godt når jeg endelig ble sykemeldt. Det er så typisk når man endelig kan slappe litt av (etter en eksamen f.eks.) blir man syk. Tror jeg lå cirka to uker med forkjølelse da, tror jeg fikk skikkelig manneinfluensa, for det var virkelig ille! Ikke greit å brygge på sykdom og barn sammen nei! Håper du snart kommer til hektene, det er jo lenge siden januar liksom :P

Venter du tvillinger? Så moro!
Her merket jeg det veldig godt når jeg endelig ble sykemeldt. Det er så typisk når man endelig kan slappe litt av (etter en eksamen f.eks.) blir man syk. Tror jeg lå cirka to uker med forkjølelse da, tror jeg fikk skikkelig manneinfluensa, for det var virkelig ille! Ikke greit å brygge på sykdom og barn sammen nei! Håper du snart kommer til hektene, det er jo lenge siden januar liksom :P

Japp :D Ventar to jenter rundt 20 mai ❤️❤️ Er nok Jr (1år) som byrja i bhg i januar som tar med seg all skit heim til a mor :P
Men ja, byrjar å bli lenge sia januar no :P

Hahahaha
Vesla kom akkurat gråtene ut i stua!
"Mamma mamma... Jeg har glemt å pusse tennene!!!!"

Du og den sykkelen ;) hihihih Søta!
Altså, det er jo pannekakeflatt her, mye bedre å sykle enn å gå ;) Og i det vi kom til lyskryss nr.to kom jeg på Saras tråd om sykkelhjelm (på generelt) :( Alt for dårlig vane å sykle uten :(
Kanskje jeg skal slenge hjelmen i sykkelkurven, siden jeg setter sykkelen i sykkelkjelleren nå som jeg ikke bruker den hver dag? *tenke for seg selv at det var en veldig god idé*

Back
Topp