Søta!! :-D fantastisk!Hahahaha
Vesla kom akkurat gråtene ut i stua!
"Mamma mamma... Jeg har glemt å pusse tennene!!!!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søta!! :-D fantastisk!Hahahaha
liker ikke ombre... striper kan være ett alternativ..hva med ombre? noen striper?
Du har gutt fra før også? Her sier kjæresten at om man liksom stimulerer tissen litt med bleien før man tar den helt av, så pleier gutta å tisse. Det kan jo være du vet det. Eller at det ikke funker så godt som han mener. Jeg har hvertfall ikke peiling på guttebabyer, ikke ennåTror ikke gutten vår liker bleier,jeg.
Ved flere anledninger nå har vi tatt an en nesten tørr og ren bleie, og det første han gjøre er å tisse overalt som bare en gutt kan og bæsje. ..
La meg se.kanskje han er klar for å slutte med bleier? er han gammel?
hun var redd for at karius og baktus skulle komme å ødelegge tennene hennes.Søta!! :-D fantastisk!
Det harjeg, får se om de blir lest ut før mars er overDa har du litt lesestoff ja.. her kom camilla läckberg sin nyeste i posten idagmen har noen andre bøker å lese først også..
Hehe, så søttHahahaha

Da er han nok veldig klar for å slutteLa meg se.
Klokken er nå 20:38, så da er ha vel 22 timer og 16 minutter![]()
hvilke bøker lånte du?Lang pause herfra i dag, dropå biblisen etter jobb.Lånte med eg 5 bøker.. Den lengesteboka var 630 sider,den korteste er 410.. Har litt å lese på da
hun er litt rar sånn settHehe, så søtt![]()
Litt forskjellig, ett par fra Marian keyes, ei fra Katherine Webb, Lauren welsberger + ei til..hvilke bøker ble det?
liker ikke ombre... striper kan være ett alternativ..
La meg se.
Klokken er nå 20:38, så da er ha vel 34 timer og 16 minutter![]()
Sender den videre til musemor ;-)hahagratulerer med gutten
![]()
Jeg har bare en liten klut liggende klar til å legge oppå fungerer like bra.Du har gutt fra før også? Her sier kjæresten at om man liksom stimulerer tissen litt med bleien før man tar den helt av, så pleier gutta å tisse. Det kan jo være du vet det. Eller at det ikke funker så godt som han mener. Jeg har hvertfall ikke peiling på guttebabyer, ikke ennå![]()
Kvalm og kastet opp en gang, nå sliter jeg tydeligvis med et migreneanfall. Men ellers har jeg det toppKvalm og svimmel men ikke oppkast, så det går fintmed deg da?
![]()
Suger til meg info.. ser det er mye jeg ikke aner no om ;-)Jeg har bare en liten klut liggende klar til å legge oppå fungerer like bra.
Er bare det å huske de rutinene.
Tror han også er litt treg i naken da han først bæsjer når jeg stimulerer ved å dytte knærne opp mot navlen.
Blir mindre søl da siden det da ikke blir klint utover baken inni bleien
tenkte mer en å brunt med litt noe fargeskjær igår alltid tilbake til brunt jegsyns faktisk det er finest med 1 farge
hadde rød en stund, synd det vaskes ut så fort...
tenkte mer en å brunt med litt noe fargeskjær i![]()