Felles skravle 2015

hehe. Hormoner gjør mye rart! haha.
Da jeg gikk gravid med Vesla i 2010 begynte jeg å HYLGRINE fordi jeg glemte vannflaska mi på kjøkkenet.. Jeg satt i sofaen i stua 6 meter unna flaska mi.. :p
Haha, godt å høre egentlig. Jeg var jo hos jm i dag, og tårene presset på når hun spurte hvordan jeg hadde det. Så sa jeg at jeg er litt emosjonell for tiden, gråter litt mye. Hun ble nok litt bekymret for meg, og spurte inn til hva som får meg til å gråte. Noen ting er jo (litt) mer reelle, men det er jo sånn som du nevner også liksom :P

Jeg har funnet meg sånn en mann som allerede har barn jeg. Det blir jo noe mer jobb når man går inn i et forhold hvor det er unger, og man skal forholde seg til både dem, hans x osv. Men den dagen vi får barn (som jo er ganske snart!) har jeg en mann som kan dette med babyer. Han kan ikke si han ikke kan skifte bleier, eller ikke tør å bade eller hva de nå skulle finne på. Der er bonusen min :P Jeg er nesten litt redd han kommer til å se veldig belærende på meg når jeg knoter rundt med å få på tøyet også i starten.. :P Men det er da betryggende å vite at når vi kommer hjem, har han prøvd det meste før ;)
Jeg fant meg er mann som ble storebror i en alder av 21, og som bodde hjemme da siden han gikk på skole i nærheten :P
Var ikke så dumt det heller

• Liker
Reactions: EJ
Ouuuaaaa! Har en fot som stikker ut med jevne mellomrom på siden av magen i kveld. Crazy feeling :p Helt tydelig en fot :p
Sånn er det her også. Tror noen ganger mer på at det er en liten alien inni der, enn en baby, for det er crazy bevegelser innimellom :P Her ble kjæresten satt på oppgaven om å holde mini inni magen etter vi hadde spist i dag. Altså når baby sparket ut, presset kjæresten han inn. Det er så ubehagelig når de prøver seg ut gjennom magen :P

Haha, godt å høre egentlig. Jeg var jo hos jm i dag, og tårene presset på når hun spurte hvordan jeg hadde det. Så sa jeg at jeg er litt emosjonell for tiden, gråter litt mye. Hun ble nok litt bekymret for meg, og spurte inn til hva som får meg til å gråte. Noen ting er jo (litt) mer reelle, men det er jo sånn som du nevner også liksom :p
jepp... venninna mi stå å gråt over frysedisken fordi hun ikke fikk bestemt seg for om hun skulle kjøpe vanlig grandis eller med kjøttdeig :P

Jeg fant meg er mann som ble storebror i en alder av 21, og som bodde hjemme da siden han gikk på skole i nærheten :p
Var ikke så dumt det heller
Det hørtes jo genialt ut, så slipper man å måtte avtale sommerferier i samkjør med x'en og sånne ting! :P

Nå skal det ikke høres ut som om det er noe herk med disse bonusungene og sånt da, for de er jo søte. Men noen ganger ville det kanskje vært lettere om det ikke var flere å forholde seg til :P

Sånn er det her også. Tror noen ganger mer på at det er en liten alien inni der, enn en baby, for det er crazy bevegelser innimellom :p Her ble kjæresten satt på oppgaven om å holde mini inni magen etter vi hadde spist i dag. Altså når baby sparket ut, presset kjæresten han inn. Det er så ubehagelig når de prøver seg ut gjennom magen :p
Hehe :p Ser det for meg. Der står han og dytter lile innover :P haha

Gutta er ni og syv, så de er jo store i forhold ;) Kan være mannfolk er mannfolk, men han har veldig barneteket da. Alle småbarn liker han, og babyer roer seg hos han. Skikkelig frustrerende når man ønsker å være den kule tanten, og han er den eneste som får roet småbarna :P

Her er jenta snart 9 år. Kjenner til den "kule tanta" :P Har fått ein nevø, på gubbens side, som virkelig digger meg ❤️ Ellers er alle slike som digger onkelen sin :P

Kjekt med morkaken bak :D Sist var den fremme. Helt annerledes nå :)

Ja, det tror jeg på :D morkaken forran her, kjenner masse liv da, men ikke like hardt når han snur seg og sparker "bakover" :p føler han sparker nedover rett i blæra og da er det bare au :p

Åh så spennende :D hvilke farger har du hatt tidligere da :)? Hva med ombre :D?
hva har jeg ikke hatt. :P platinablond, rød, svart med lilla og blå. Brunt har vel hvert standar de siste årene
kastanje og mahogni er vel det jeg har hatt mest av....

hva har jeg ikke hatt. :P platinablond, rød, svart med lilla og blå. Brunt har vel hvert standar de siste årene
kastanje og mahogni er vel det jeg har hatt mest av....

Hmm, obre da, lyse ender om du ikke har hatt det :D?

Back
Topp