hvem sol!??? hehehe Har nesten ikke sett den på flere ukerfår du ikke det av solen?jeg skal snart farge håret igjen, å la solen gjøre sitt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvem sol!??? hehehe Har nesten ikke sett den på flere ukerfår du ikke det av solen?jeg skal snart farge håret igjen, å la solen gjøre sitt
![]()
Hahahaha
Vesla kom akkurat gråtene ut i stua!
"Mamma mamma... Jeg har glemt å pusse tennene!!!!"
Du får sykle på butikkenDet er urettferdig å friste!
Jeg har funnet meg sånn en mann som allerede har barn jeg. Det blir jo noe mer jobb når man går inn i et forhold hvor det er unger, og man skal forholde seg til både dem, hans x osv. Men den dagen vi får barn (som jo er ganske snart!) har jeg en mann som kan dette med babyer. Han kan ikke si han ikke kan skifte bleier, eller ikke tør å bade eller hva de nå skulle finne på. Der er bonusen minSuger til meg info.. ser det er mye jeg ikke aner no om ;-)
hvem sol!??? hehehe Har nesten ikke sett den på flere uker![]()
Hjelm er viktig vettu! Jeg er faktisk veldig bevist på det. Så det var en lur ideAltså, det er jo pannekakeflatt her, mye bedre å sykle enn å gåOg i det vi kom til lyskryss nr.to kom jeg på Saras tråd om sykkelhjelm (på generelt)
Alt for dårlig vane å sykle uten
Kanskje jeg skal slenge hjelmen i sykkelkurven, siden jeg setter sykkelen i sykkelkjelleren nå som jeg ikke bruker den hver dag? *tenke for seg selv at det var en veldig god idé*
Karius og Baktus har gjort sitt inntrykkHaha ler, så søt![]()
joda.. har hvert litt sol.. Men ikke mye å skryte avikke? vi har sikkert hatt sol her siden torsdagen i forrige uke![]()
Hehe.. ser den.. her er han nok mer fersk enn meg.. har da passet småbarn før.. men helt annerledes når man får en egen kjempeliten en!Jeg har funnet meg sånn en mann som allerede har barn jeg. Det blir jo noe mer jobb når man går inn i et forhold hvor det er unger, og man skal forholde seg til både dem, hans x osv. Men den dagen vi får barn (som jo er ganske snart!) har jeg en mann som kan dette med babyer. Han kan ikke si han ikke kan skifte bleier, eller ikke tør å bade eller hva de nå skulle finne på. Der er bonusen minJeg er nesten litt redd han kommer til å se veldig belærende på meg når jeg knoter rundt med å få på tøyet også i starten..
Men det er da betryggende å vite at når vi kommer hjem, har han prøvd det meste før
![]()
joda.. har hvert litt sol.. Men ikke mye å skryte av![]()
deilig dakan skryte av det her ja![]()
Jeg har funnet meg sånn en mann som allerede har barn jeg. Det blir jo noe mer jobb når man går inn i et forhold hvor det er unger, og man skal forholde seg til både dem, hans x osv. Men den dagen vi får barn (som jo er ganske snart!) har jeg en mann som kan dette med babyer. Han kan ikke si han ikke kan skifte bleier, eller ikke tør å bade eller hva de nå skulle finne på. Der er bonusen minJeg er nesten litt redd han kommer til å se veldig belærende på meg når jeg knoter rundt med å få på tøyet også i starten..
Men det er da betryggende å vite at når vi kommer hjem, har han prøvd det meste før
![]()
Karius og Baktus har gjort sitt inntrykk![]()
deilig da
Håper sola skal så til sikkerlig her snart.. Ser krokusen blomstrer i hagen.. Så da er jo det ett godt tegn
hehe. Hormoner gjør mye rart! haha.Haha herlighørtes nesten ut som noe jeg kunne gjort om dagen, bare at det er hormonene her nåda
![]()
Gutta er ni og syv, så de er jo store i forholdTenkte akkurat det samme! Var veldig behagelig å ha ein som kunne litt meir enn meg, samtidig som det viste seg at mannfolk er mannfolkKor gammal er bonusbarnet/barna?
hehe. Hormoner gjør mye rart! haha.
Da jeg gikk gravid med Vesla i 2010 begynte jeg å HYLGRINE fordi jeg glemte vannflaska mi på kjøkkenet.. Jeg satt i sofaen i stua 6 meter unna flaska mi..![]()
Jeg har bestemt meg for at jeg skal farge håret til uka.. Aner bare ikke hvordan... Et så lei ensfaget brunt...![]()
Ouuuaaaa! Har en fot som stikker ut med jevne mellomrom på siden av magen i kveld. Crazy feelingHelt tydelig en fot
![]()