Felles skravle 2015

Suger til meg info.. ser det er mye jeg ikke aner no om ;-)
Jeg har funnet meg sånn en mann som allerede har barn jeg. Det blir jo noe mer jobb når man går inn i et forhold hvor det er unger, og man skal forholde seg til både dem, hans x osv. Men den dagen vi får barn (som jo er ganske snart!) har jeg en mann som kan dette med babyer. Han kan ikke si han ikke kan skifte bleier, eller ikke tør å bade eller hva de nå skulle finne på. Der er bonusen min :P Jeg er nesten litt redd han kommer til å se veldig belærende på meg når jeg knoter rundt med å få på tøyet også i starten.. :P Men det er da betryggende å vite at når vi kommer hjem, har han prøvd det meste før ;)

Altså, det er jo pannekakeflatt her, mye bedre å sykle enn å gå ;) Og i det vi kom til lyskryss nr.to kom jeg på Saras tråd om sykkelhjelm (på generelt) :( Alt for dårlig vane å sykle uten :(
Kanskje jeg skal slenge hjelmen i sykkelkurven, siden jeg setter sykkelen i sykkelkjelleren nå som jeg ikke bruker den hver dag? *tenke for seg selv at det var en veldig god idé*
Hjelm er viktig vettu! Jeg er faktisk veldig bevist på det. Så det var en lur ide :D

Jeg har funnet meg sånn en mann som allerede har barn jeg. Det blir jo noe mer jobb når man går inn i et forhold hvor det er unger, og man skal forholde seg til både dem, hans x osv. Men den dagen vi får barn (som jo er ganske snart!) har jeg en mann som kan dette med babyer. Han kan ikke si han ikke kan skifte bleier, eller ikke tør å bade eller hva de nå skulle finne på. Der er bonusen min :P Jeg er nesten litt redd han kommer til å se veldig belærende på meg når jeg knoter rundt med å få på tøyet også i starten.. :P Men det er da betryggende å vite at når vi kommer hjem, har han prøvd det meste før ;)
Hehe.. ser den.. her er han nok mer fersk enn meg.. har da passet småbarn før.. men helt annerledes når man får en egen kjempeliten en!

Tenkte akkurat det samme! Var veldig behagelig å ha ein som kunne litt meir enn meg, samtidig som det viste seg at mannfolk er mannfolk :P Kor gammal er bonusbarnet/barna?

Haha herlig :D hørtes nesten ut som noe jeg kunne gjort om dagen, bare at det er hormonene her nåda:D
hehe. Hormoner gjør mye rart! haha.
Da jeg gikk gravid med Vesla i 2010 begynte jeg å HYLGRINE fordi jeg glemte vannflaska mi på kjøkkenet.. Jeg satt i sofaen i stua 6 meter unna flaska mi.. :P

• Liker
Reactions: EJ
Tenkte akkurat det samme! Var veldig behagelig å ha ein som kunne litt meir enn meg, samtidig som det viste seg at mannfolk er mannfolk :p Kor gammal er bonusbarnet/barna?
Gutta er ni og syv, så de er jo store i forhold ;) Kan være mannfolk er mannfolk, men han har veldig barneteket da. Alle småbarn liker han, og babyer roer seg hos han. Skikkelig frustrerende når man ønsker å være den kule tanten, og han er den eneste som får roet småbarna :P

• Liker
Reactions: EJ
hehe. Hormoner gjør mye rart! haha.
Da jeg gikk gravid med Vesla i 2010 begynte jeg å HYLGRINE fordi jeg glemte vannflaska mi på kjøkkenet.. Jeg satt i sofaen i stua 6 meter unna flaska mi.. :P

Haha høres kjent ut :p!!! Jeg har blitt så vsnvittig skvetten av alle ting etter jeg ble gravid!!! Samboer slo meg pp rumpa mens jeg lagde mat og jeg skvatt så mye at tårene trillet på :p er det mulig !

Ouuuaaaa! Har en fot som stikker ut med jevne mellomrom på siden av magen i kveld. Crazy feeling :P Helt tydelig en fot :P

Back
Topp