Felles skravle 2015

Jeg går ut i fra at Musemor har rikelig å se til nå, og siden jeg har masse tid lagde jeg en liten oppdatering. Håper det er greit Musemor :) Jeg ser ikke helt vekk fra at det kan være det er noen feil underveis, men prøvde å herme mest mulig :p

Oppdatering kl 14:03

2. Kengu 1.542

3. Beckymams 1.513

4. lizzed 1.228

5. m&m mini 1.226

6. Babydilla123 1.212

7. Mirell1.150

9. Lady_Z 1.068

15. ALN89 880

16. Sara 869

17. Jump 859

18. Hope91 857

20. olivia90 821

22. Lilleblomst_15 743

24. EJ 705

26. Musemor med to små og en i magen 650

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha ca 822 (?) innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
3 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Jeg går ut i fra at Musemor har rikelig å se til nå, og siden jeg har masse tid lagde jeg en liten oppdatering. Håper det er greit Musemor :) Jeg ser ikke helt vekk fra at det kan være det er noen feil underveis, men prøvde å herme mest mulig :p

Oppdatering kl 14:03

2. Kengu 1.542

3. Beckymams 1.513

4. lizzed 1.228

5. m&m mini 1.226

6. Babydilla123 1.212

7. Mirell1.150

9. Lady_Z 1.068

15. ALN89 880

16. Sara 869

17. Jump 859

18. Hope91 857

20. olivia90 821

22. Lilleblomst_15 743

24. EJ 705

26. Musemor med to små og en i magen 650

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha ca 822 (?) innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
3 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Så flink du er :-)

God dag alle sammen :) Noen som har barn fra før eller litt peiling som vil hjelpe meg? :)
Et senter her har nattåpent ikveld, og cubus har -40% på alle ord.varer etter kl 21. Tenkte meg derfor ned å se om jeg finner noe til babyen :)
Har termin i september, men hvilke klær trenger jeg og hvor mange liksom? *newbie!*

God dag alle sammen :) Noen som har barn fra før eller litt peiling som vil hjelpe meg? :)
Et senter her har nattåpent ikveld, og cubus har -40% på alle ord.varer etter kl 21. Tenkte meg derfor ned å se om jeg finner noe til babyen :)
Har termin i september, men hvilke klær trenger jeg og hvor mange liksom? *newbie!*
Hehe.. har ikke barn fra før altså, men det som jeg har kjøpt inn er 5-6 bodyer i str 50 (noen sier at man ikke trenger den str, men de fleste gjør nok det. Kun store babyer som går rett på 56) og det samme i 56.. 5-6 strømpebukser i str 50/56.. noen bukser/sparkebukser (her har jeg kjøpt str 56 for det meste).. om du har noen som strikker trenger man ikke no særlig tykt ulltøy.. ull kan du jo kjøpe litt av, men enkelte babyer tåler det ikke, så jeg ville ikke kjøpt for mye. Jeg har også kjøpt en fleece overtrekksdress.. og så bør man jo ha noen sokker, siklesmekker og luer..

Men en ting vil jeg si.. det bugner over av ulike tilbud hele tiden, så ikke stress med å kjøpe inn alt på en gang! Kos deg med det :-) du har lenge igjen å gå gravid :-D

Jeg har heller ikke barn ennå, men vil bare si at man får virkelig mange gaver! Vi har ikke så stort nettverk, men med kommende besteforeldre og tanter som gleder seg vell så mye som en selv, blir det litt i gaver også. Og de fleste gavene vi har fått har vært str. 56, og litt i 62. Alle vil jo kjøpe de små søte babyklærne ;)

jeg hater butikken :p veldig glad for at jeg kan sende samboeren :p
Kan det jeg også, men da må jeg skrive liste.. og så blir det så seint før vi får spist middag soden han gjør det etter jobb

Hehe.. har ikke barn fra før altså, men det som jeg har kjøpt inn er 5-6 bodyer i str 50 (noen sier at man ikke trenger den str, men de fleste gjør nok det. Kun store babyer som går rett på 56) og det samme i 56.. 5-6 strømpebukser i str 50/56.. noen bukser/sparkebukser (her har jeg kjøpt str 56 for det meste).. om du har noen som strikker trenger man ikke no særlig tykt ulltøy.. ull kan du jo kjøpe litt av, men enkelte babyer tåler det ikke, så jeg ville ikke kjøpt for mye. Jeg har også kjøpt en fleece overtrekksdress.. og så bør man jo ha noen sokker, siklesmekker og luer..

Men en ting vil jeg si.. det bugner over av ulike tilbud hele tiden, så ikke stress med å kjøpe inn alt på en gang! Kos deg med det :) du har lenge igjen å gå gravid :-D
Takk :D <3 nei jeg tenkte ikke å kjøpe alt idag, tenkte å kjøpe litt slik at jeg har startet liksom :P

Takk :D <3 nei jeg tenkte ikke å kjøpe alt idag, tenkte å kjøpe litt slik at jeg har startet liksom :P
:-) gøy å handle litt.. jeg har måttet holde meg unna nå, for har nok inntil jeg ser hva slags gutt vi får (str og gulping osv)

Jeg har heller ikke barn ennå, men vil bare si at man får virkelig mange gaver! Vi har ikke så stort nettverk, men med kommende besteforeldre og tanter som gleder seg vell så mye som en selv, blir det litt i gaver også. Og de fleste gavene vi har fått har vært str. 56, og litt i 62. Alle vil jo kjøpe de små søte babyklærne ;)
hehe ja det var det da, men jeg liker å ha kontroll på alt :p men jeg får kjøpe inn litt og se det litt an :) Hører svigersøster sa at det ble mest strømpebukse og body den første tiden hjemme :) Så vi trenger jo kanskje ikke å kjøpe noen klessett liksom. men strømpebukser/sokker bodyer osv?

:) gøy å handle litt.. jeg har måttet holde meg unna nå, for har nok inntil jeg ser hva slags gutt vi får (str og gulping osv)
ja :) og så er det vell litt stas å få kjøpt inn det første tenker jeg? :) har ikke handlet klær til nå :P føler meg ikke helt "hjemme" i barneavdelingen :p hehe ;)

ja :) og så er det vell litt stas å få kjøpt inn det første tenker jeg? :) har ikke handlet klær til nå :P føler meg ikke helt "hjemme" i barneavdelingen :p hehe ;)
Ja, gøy å gå å kikke :-) og bli kjent! Handlet masse på salg jeg :-)

Back
Topp