Denne har jeg også kjøptFikk i postenda er det bare begynne å fylle ut
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne har jeg også kjøptFikk i postenda er det bare begynne å fylle ut
![]()
jeg tror jeg betalte 130kr elns, men fikk beskjed med en gang etter testen daÅ.. måtte man betale for den? Rart hun ikke sa noe da?? Kjipt å betale mer når hun ikke sa no og de måtte sende faktura
Ok.. her har de fakturert 187 +49 kr fakturagebyr.. får se hva de sier imorra..jeg tror jeg betalte 130kr elns, men fikk beskjed med en gang etter testen da
så rart :/ sjekk med dem for sikkerthetsskyldOk.. her har de fakturert 187 +49 kr fakturagebyr.. får se hva de sier imorra..
Skal ringe igjen imorra, så får vi seså rart :/ sjekk med dem for sikkerthetsskylddu bør jo slippe fakturagebyr når du ikke har fått beskjed om at du skal betale noe!!
Så flink du erJeg går ut i fra at Musemor har rikelig å se til nå, og siden jeg har masse tid lagde jeg en liten oppdatering. Håper det er greit MusemorJeg ser ikke helt vekk fra at det kan være det er noen feil underveis, men prøvde å herme mest mulig
Oppdatering kl 14:03
2. Kengu 1.542
3. Beckymams 1.513
4. lizzed 1.228
5. m&m mini 1.226
6. Babydilla123 1.212
7. Mirell1.150
9. Lady_Z 1.068
15. ALN89 880
16. Sara 869
17. Jump 859
18. Hope91 857
20. olivia90 821
22. Lilleblomst_15 743
24. EJ 705
26. Musemor med to små og en i magen 650
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha ca 822 (?) innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
3 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Vil da heller si Musemor er flink.. Jeg har jo bare kopiert hennes, og hun gjorde jo dette flere ganger om dagen (som jeg så hvertfall).. Er litt jobb i det for henneSå flink du er![]()
du får oppdatere meg imorgen, ble sykt nyskjerrig jeg ogsåSkal ringe igjen imorra, så får vi se![]()
Det skal jeg gjøre..du får oppdatere meg imorgen, ble sykt nyskjerrig jeg også![]()
Hehe.. har ikke barn fra før altså, men det som jeg har kjøpt inn er 5-6 bodyer i str 50 (noen sier at man ikke trenger den str, men de fleste gjør nok det. Kun store babyer som går rett på 56) og det samme i 56.. 5-6 strømpebukser i str 50/56.. noen bukser/sparkebukser (her har jeg kjøpt str 56 for det meste).. om du har noen som strikker trenger man ikke no særlig tykt ulltøy.. ull kan du jo kjøpe litt av, men enkelte babyer tåler det ikke, så jeg ville ikke kjøpt for mye. Jeg har også kjøpt en fleece overtrekksdress.. og så bør man jo ha noen sokker, siklesmekker og luer..God dag alle sammenNoen som har barn fra før eller litt peiling som vil hjelpe meg?
Et senter her har nattåpent ikveld, og cubus har -40% på alle ord.varer etter kl 21. Tenkte meg derfor ned å se om jeg finner noe til babyen
Har termin i september, men hvilke klær trenger jeg og hvor mange liksom? *newbie!*
Jeg har heller ikke barn ennå, men vil bare si at man får virkelig mange gaver! Vi har ikke så stort nettverk, men med kommende besteforeldre og tanter som gleder seg vell så mye som en selv, blir det litt i gaver også. Og de fleste gavene vi har fått har vært str. 56, og litt i 62. Alle vil jo kjøpe de små søte babyklærneGod dag alle sammenNoen som har barn fra før eller litt peiling som vil hjelpe meg?
Et senter her har nattåpent ikveld, og cubus har -40% på alle ord.varer etter kl 21. Tenkte meg derfor ned å se om jeg finner noe til babyen
Har termin i september, men hvilke klær trenger jeg og hvor mange liksom? *newbie!*
jeg hater butikkenDet skal jeg gjøre..ferdig med innkjøp for et par dager - ork å dra på butikken altså!
Kan det jeg også, men da må jeg skrive liste.. og så blir det så seint før vi får spist middag soden han gjør det etter jobbjeg hater butikkenveldig glad for at jeg kan sende samboeren
![]()
TakkHehe.. har ikke barn fra før altså, men det som jeg har kjøpt inn er 5-6 bodyer i str 50 (noen sier at man ikke trenger den str, men de fleste gjør nok det. Kun store babyer som går rett på 56) og det samme i 56.. 5-6 strømpebukser i str 50/56.. noen bukser/sparkebukser (her har jeg kjøpt str 56 for det meste).. om du har noen som strikker trenger man ikke no særlig tykt ulltøy.. ull kan du jo kjøpe litt av, men enkelte babyer tåler det ikke, så jeg ville ikke kjøpt for mye. Jeg har også kjøpt en fleece overtrekksdress.. og så bør man jo ha noen sokker, siklesmekker og luer..
Men en ting vil jeg si.. det bugner over av ulike tilbud hele tiden, så ikke stress med å kjøpe inn alt på en gang! Kos deg med detdu har lenge igjen å gå gravid :-D
Takk<3 nei jeg tenkte ikke å kjøpe alt idag, tenkte å kjøpe litt slik at jeg har startet liksom
![]()
hehe ja det var det da, men jeg liker å ha kontroll på altJeg har heller ikke barn ennå, men vil bare si at man får virkelig mange gaver! Vi har ikke så stort nettverk, men med kommende besteforeldre og tanter som gleder seg vell så mye som en selv, blir det litt i gaver også. Og de fleste gavene vi har fått har vært str. 56, og litt i 62. Alle vil jo kjøpe de små søte babyklærne![]()
jagøy å handle litt.. jeg har måttet holde meg unna nå, for har nok inntil jeg ser hva slags gutt vi får (str og gulping osv)
Ja, gøy å gå å kikkejaog så er det vell litt stas å få kjøpt inn det første tenker jeg?
har ikke handlet klær til nå
føler meg ikke helt "hjemme" i barneavdelingen
hehe
![]()