Felles skravle 2015

Hmm ja hvis ikke kan du jo bli enda dårligere også? Jeg blir bare svimmel, mere kvalm og i dårlig humør om jeg ikke får i meg noe når jeg skal gjøre noe :p hvor lenge varer slik info og omvisning? Er det noe alle får tilbud om, eller må man be om det? Hører samboeren her allerede er nervøs for hvor han skal kjøre/parkere/dra meg inn når vi kommer så langt :p
2 t her.. er en hel gruppe.. er forskjellig på ulike plasser, men tror mange tilbyr det. Hør med kommunal jordmor..

Nei!! Bor i en liten blokkleilighet så har ikke prioritert å kjøpe en liten til balkongbruk..

Her blir pølsene stekt i panne :( en fornærmelse mot pølsene...
Elektrisk grill er genialt når man bor i leilighet! Går jo så fort også :)

Elektrisk grill er genialt når man bor i leilighet! Går jo så fort også :)
Ja, vi har bare bortprioritert det i og med at planen var å selge etter tre år :) og det kommer an på hva vi ender opp med å kjøpe nå, blir det ny leilighet blir det garantert elektrisk grill! Blir det hus blir det litt større gassgrill :)

Ja, vi har bare bortprioritert det i og med at planen var å selge etter tre år :) og det kommer an på hva vi ender opp med å kjøpe nå, blir det ny leilighet blir det garantert elektrisk grill! Blir det hus blir det litt større gassgrill :)
Ser den :) Vi kjøpte på tampen av sesongen i fjor, kommer nok til å bli mye brukt i år!

Ser den :) Vi kjøpte på tampen av sesongen i fjor, kommer nok til å bli mye brukt i år!
Vi har vurdert det og :p blir hvertfall grilling til sommeren om vi har fått kjøpt nytt :) tok kontakt med megleren i dag og hun skal ringe meg opp igjen, så da blir det nok snart fotografering. Må bare få tømt leiligheten for unødvendig crap :p

Oppdatering kl 16:46

1. Kengu 1.130
2. Beckymams 1.102
4. m&m mini 887
5. Mirell 877
6. Babydilla123 874
7. lizzed 868
8. Lady_Z 839
11. ALN89 665
12. Sara 657
13. Hope91 635
15. olivia90 599
22. EJ 487
24. Lilleblomst_15 417
24. Musemor med to små og en i magen 410

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 532 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Oppdatering kl 16:46

1. Kengu 1.130
2. Beckymams 1.102
4. m&m mini 887
5. Mirell 877
6. Babydilla123 874
7. lizzed 868
8. Lady_Z 839
11. ALN89 665
12. Sara 657
13. Hope91 635
15. olivia90 599
22. EJ 487
24. Lilleblomst_15 417
24. Musemor med to små og en i magen 410

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 532 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Takk for oppdateringen :)

Da er det klart for grillsesongen 2015 :D
Gleder meg. Ble spontaninvitert til grilling hos min bror i dag. Men det gikk ikke pga fotballen til guttungen vår, så en annen dag.

Jeg har tenkt litt på det Sara sa i går angående at Tamara hadde sagt "krig" i april..

Jeg mener å huske noe fra lenge siden, en gang jeg ikke var aktiv, men noen har snakket om det.
Skravlekrig mellom det forskjellige termin/prøve-forumene....

Kanskje det er noe slikt hun sikter til :rolleyes:

Jeg har tenkt litt på det Sara sa i går angående at Tamara hadde sagt "krig" i april..

Jeg mener å huske noe fra lenge siden, en gang jeg ikke var aktiv, men noen har snakket om det.

Hmmm.. mulig... aprilforumet er ikke spes aktivt...

Det hadde vært morro da!:)

Back
Topp