Jeg har sett det dessverre.Hmmm.. mulig... aprilforumet er ikke spes aktivt...
Er både på april, og mars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sett det dessverre.Hmmm.. mulig... aprilforumet er ikke spes aktivt...
Det hadde det.Det hadde vært morro da!![]()

Jepp.. menmen.. i april blir det nok ikke superaktivt heller med mange fødsler..Jeg har sett det dessverre.
Er både på april, og mars
Syns det er litt trist egentligJepp.. menmen.. i april blir det nok ikke superaktivt heller med mange fødsler..
Håper du har rettDet hadde det.
Altså, jeg vet ingenting, bare spekulerer![]()
Ja, er jo egentlig bare jeg der som er skikkelig aktiv.. synd er det - glad jeg fant dere her inne ;-)Syns det er litt trist egentlig
Var egentlig ganske dødt på mars en stund også, men der har det tatt seg opp
Kanskje jeg skal begynne å være der mer, men er ikke helt sikker på om jeg passer helt inn.Ja, er jo egentlig bare jeg der som er skikkelig aktiv.. synd er det - glad jeg fant dere her inne ;-)
Lovebelly var utsatt for en ulykke desverre.. da ble hun mye borte etter det.. men hun er litt inne nå og da..Kanskje jeg skal begynne å være der mer, men er ikke helt sikker på om jeg passer helt inn.
Hadde opprinnelig termin 1. april, ble flyttet til 30. mars, og skal ha KS 23. mars
Lurer på hva som skjedde med Lovebelly, hun var veldig aktiv en periode..
Det var gøy, men slitsomt. Og regelbrudd opp og ned i mente, med ett ord tråder hvor man skrev en hel historie alene, med ett ord i hvert innlegg, for slik ble det gjort på de andre forumene, så slik gjorde vi, på "regelfrislippdagene".Jeg har tenkt litt på det Sara sa i går angående at Tamara hadde sagt "krig" i april..
Jeg mener å huske noe fra lenge siden, en gang jeg ikke var aktiv, men noen har snakket om det.
Skravlekrig mellom det forskjellige termin/prøve-forumene....
Kanskje det er noe slikt hun sikter til![]()
Kanskje jeg skal begynne å være der mer, men er ikke helt sikker på om jeg passer helt inn.
Hadde opprinnelig termin 1. april, ble flyttet til 30. mars, og skal ha KS 23. mars
Lurer på hva som skjedde med Lovebelly, hun var veldig aktiv en periode..
Usj :/ Vet du hvordan det går?Lovebelly var utsatt for en ulykke desverre.. da ble hun mye borte etter det.. men hun er litt inne nå og da..
Jeg vet hun var det, men også at det gikk bra til slutt...Lovebelly var utsatt for en ulykke desverre.. da ble hun mye borte etter det.. men hun er litt inne nå og da..
Er ikke sikker på om jeg vil orke det med en liten babyDet var gøy, men slitsomt. Og regelbrudd opp og ned i mente, med ett ord tråder hvor man skrev en hel historie alene, med ett ord i hvert innlegg, for slik ble det gjort på de andre forumene, så slik gjorde vi, på "regelfrislippdagene".

Ikke lenge i det hele tatt, og har han like mye hastverk som frøkna kommer han 17...Ikke lenge igjen![]()
Det går bra med både henne og babyen.. men tror det har vært en lang opptrening i etterkant.. så hun har ikke hatt så mye energi til forum..Usj :/ Vet du hvordan det går?
Ja jeg vet. Synd det..Jeg vet hun var det, men også at det gikk bra til slutt...
Bare at hun ikke kom så mye til bake etterpå
Oj, såpass.. Men da får vi håpe han holder seg inne til KS, siden det er planlagtIkke lenge i det hele tatt, og har han like mye hastverk som frøkna kommer han 17...
Nei, det skjønner jeg. Krysser fingrene for at de kommer seg begge toDet går bra med både henne og babyen.. men tror det har vært en lang opptrening i etterkant.. så hun har ikke hatt så mye energi til forum..
hun har ikke sagt annet enn at det går bra i alle fallNei, det skjønner jeg. Krysser fingrene for at de kommer seg begge toVet ikke hva som har skjedd, men håper det går bra
![]()
Så brahun har ikke sagt annet enn at det går bra i alle fall![]()