Felles skravle 2015

Ja, er jo egentlig bare jeg der som er skikkelig aktiv.. synd er det - glad jeg fant dere her inne ;-)
Kanskje jeg skal begynne å være der mer, men er ikke helt sikker på om jeg passer helt inn.
Hadde opprinnelig termin 1. april, ble flyttet til 30. mars, og skal ha KS 23. mars :rolleyes:

Lurer på hva som skjedde med Lovebelly, hun var veldig aktiv en periode..

Kanskje jeg skal begynne å være der mer, men er ikke helt sikker på om jeg passer helt inn.
Hadde opprinnelig termin 1. april, ble flyttet til 30. mars, og skal ha KS 23. mars :rolleyes:

Lurer på hva som skjedde med Lovebelly, hun var veldig aktiv en periode..
Lovebelly var utsatt for en ulykke desverre.. da ble hun mye borte etter det.. men hun er litt inne nå og da..

Jeg har tenkt litt på det Sara sa i går angående at Tamara hadde sagt "krig" i april..

Jeg mener å huske noe fra lenge siden, en gang jeg ikke var aktiv, men noen har snakket om det.
Skravlekrig mellom det forskjellige termin/prøve-forumene....

Kanskje det er noe slikt hun sikter til :rolleyes:
Det var gøy, men slitsomt. Og regelbrudd opp og ned i mente, med ett ord tråder hvor man skrev en hel historie alene, med ett ord i hvert innlegg, for slik ble det gjort på de andre forumene, så slik gjorde vi, på "regelfrislippdagene".

Det var gøy, men slitsomt. Og regelbrudd opp og ned i mente, med ett ord tråder hvor man skrev en hel historie alene, med ett ord i hvert innlegg, for slik ble det gjort på de andre forumene, så slik gjorde vi, på "regelfrislippdagene".
Er ikke sikker på om jeg vil orke det med en liten baby :dummy:

Usj :/ Vet du hvordan det går?
Det går bra med både henne og babyen.. men tror det har vært en lang opptrening i etterkant.. så hun har ikke hatt så mye energi til forum..

Det går bra med både henne og babyen.. men tror det har vært en lang opptrening i etterkant.. så hun har ikke hatt så mye energi til forum..
Nei, det skjønner jeg. Krysser fingrene for at de kommer seg begge to :) Vet ikke hva som har skjedd, men håper det går bra :)

Nei, det skjønner jeg. Krysser fingrene for at de kommer seg begge to :) Vet ikke hva som har skjedd, men håper det går bra :)
hun har ikke sagt annet enn at det går bra i alle fall :-)

Back
Topp